• IK HAAT TOKIO HOTEL!!
    wat zien jullie toch in hun?
    ze zijn zo lelijk!!
    en maken ook nog eens kutmuziek!!
    wat is er mis met jullie?
    zijn jullie ziek door een virus ofzoo??

    Noujah kijk.

    Dat jij er geen fan van bent what ever.

    Da's jou keuze en ik respecteer die.

    Maar hoe kan je TH nou haten als je ze niet eens kent?

    Noujah da's mijn keuze om fan te zijn en als jij anti bent dan is dat jou keuze :)

    Ik ga er volledig mee akkoord :)
    Ieders eigen stijl hé :D

    Xxx-Annelies

    Ik snap niet eens waarom je hier een topic over maakt want het boeind ons tokio hotel fans toch geen ene fuck wat jij tokio hotel denk

    dus doei levelose snol

    ja wrm maak je hier een topic ovr stomme?
    STOP NU TOCH GWN MET ZE UIT TE MKN DA IS PAS NUTTELOOS !kijk ik ben ni vo mcr , justin timberlake,zac efron,HSM,...MA IK ZIT ER OOK NI OVR DOOR TE DRAMMN DA ZE SUCKEN? LAAT ONS NU TOCH GWN FAN ZIJN WA IS JE PROBLEEM?!:@:@


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Als je er geen fan van bent waarom zit jij dan op quizlet, hier zijn bijna allemaal Tokio Hotel story's!!!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 13:55 ]


    Stop wishing, Start doing..

    een topic is idd overdreven, maar wij haten toch ook andere mensen bijv paris en rihanna. wij tokio hotel fans maken er geen topic over, maaar goed, ik vind dat ieder persoon een eigen mening mag hebben. dus als je slim bent reageer je niet op dit topic.


    You'd took my breath but I'll survive.

    kijk dat jij tokio hotel niet mag kan ik niks aan doen!! maar meteen haten is wel raar..en wij gaan jou favo band toch ook niet uitschelden en weet ik veel wat..wat zou jij daar van vinden!!!!!..

    nog 1 vraag voor dikxkind: waarom haat je th, omdat je ze door en door kent, omdat je alle liedjes hebt gehoord, omdat je weet hoe ze zijn? did you checked?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Okee .

    TH ahten is okee, maar de fans hoeven dan nog niet gek ofso tezijn.
    Al mijn vriendinnen (zijn er veel) haten TH op 4 na.
    Nou hun respecteren mij en ik hun.
    Ik kan acepteren dat er haters zijn! Maar waarom jij niet dat er fans zijn?
    TH is nou eenmaal anders. Inplaats van daar op aftegeven kan je ook respect voor ze hebben dat ze anders zijn! Je kan nu 2 dingen doen:

    1. Een brief aan TH gaan schrijven en vertel ze zelf dat ze gay-lords zijn op wijfen lijken en slechte muziek maken of whatever. Wij kunnen er toch niks mee.
    2. Of ga een levenzoeken jij leveloos kind !

    Zo de woorden van een echte TH-FAN !:)
    EN DAAR BEN IK TROTS OP NET ALS ALLE ANDERE FANS!


    I do not hook up.

    jezus!!
    ze is mijn stiefzusje geweest en ze laat me nog steeds niet met rust!!!
    ze woont al 2/5 jaar niet meer bij ons en loopt nog steeds agter me aan!!

    ga idd een leven zoeken!!

    ok, Haters stop eens met die topics, ik haat HSM verschrikkelijk maar dat dram ik niet de hele tijd door, en wat wij in hun zien is volgens de smaak!! ok, als jij geen chocola lust en ikw el ligt aan de smaak. ok en wrm haat je je ze??? en hoe liever je dikke kop!!`sjeezes, wat denk je wel niet??
    je wilt gewoon een klein beetje aandacht krijgen hé??


    death to the one at the end of the serenade.

    ok, Haters stop eens met die topics, ik haat HSM verschrikkelijk maar dat dram ik niet de hele tijd door, en wat wij in hun zien is volgens de smaak!! ok, als jij geen chocola lust en ikw el ligt aan de smaak. ok en wrm haat je je ze??? en hoe liever je dikke kop!!`sjeezes, wat denk je wel niet??
    je wilt gewoon een klein beetje aandacht krijgen hé??


    Ooo mee eens.
    En dat barbie hoofd van Zac Efron ik richt ook geen topic over hem op. (Dan krijg je zowat heel quiz over je heen die het met me eens is Zac = Barbie) het enige wat ik doe is Barbie verkopen met koninginnen dag maar niemand wil Zac dus heb ik hem in de prullenbak gestopt! :P Dus laat het gwn !


    I do not hook up.

    We hoeven hier niet meer op te reageren. Dit sneue kleutertje wil alleen maar aandacht. Hej DikxKind, ga eens Nederlands leren. Het is: 'Wat zien jullie eigenlijk in HEN?'. Ook kom je niet bijster intelligent over met de info die je op je profiel hebt staan: je zegt dat je een hekel hebt aan TH, muziek, emo's, mensen die slank zijn etc. Ook zijn je hobby's leugens vertellen over anderen en je zusje pesten? Mens, zoek een goede psychiater en haal je achternaam van je profiel!


    I clicked my heels and wished for you.

    zieligzieligzielig notnotnot levenlooslevenlooslevenloos en nog veel meer kan ik over je zeggen..

    dat jij geen fan ben okee

    maar haten is iets heel andere

    ze hebben je verdomme toch niks gedaan

    dus geen reden om ze te haten

    en je bent ook zo zielig om een topic over te maken (trieeeeest T_T)

    en de gene die hier een virus heb ben jij

    die gene die fan zijn zijn juist allemaal kern gezond

    en wat er op je profiel staat is ook al soow facking triest

    zoek een leven

    en ga je niej zo levenloos gedragen


    fuckinglevenlooskinddatjeben:S


    Nvt