• VOL!

    Link:http://www.quizlet.nl/stories/15942/miss-kaulitz/

    Miss Kaulitz
    Bill en Tom hebben er genoeg van, na weer een aantal jaar single te zijn hebben ze besloten een progamma te beginnen. Genaamd ‘Miss Kaulitz’. Meisjes over de hele wereld kunnen zich hiervoor aanmelden. Maar natuurlijk kan niet iedereen zomaar door. 14 meisjes gaan door naar de eerste ronde. Bill en Tom zullen ieder 7 meisjes op zich nemen en er uiteindelijk 1 uitkiezen. De 2 winnaressen mogen een week lang bij Tom en Bill blijven. Denk je te winnen? Schrijf je dan nu in.. en Win!



    Team Tom:
    - Irgendwann
    - Rugzak
    - Terrorist
    - RyoHentai
    - Hosselaar
    - xPatriciaaa
    - Rhapsody
    Team Bill:
    - CuteWolf
    - Compass
    - Elphaba
    - Decoy
    - AvrilTomxMii
    - Schaatsen
    - xXShinXxMexX

    hulpjes Tom en Bill:
    - Terrorist
    - Decoy

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:46 ]

    Oeeh ik ga hem meteen invullen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laat je het weten wanneer hij er is ? :')


    when words fail, music speaks.

    Hele naam: Aisha Mary Jones.
    Leeftijd: 19 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijke kenmerken: Normale lengte maar lijkt heel lang doordat ze ontzettend mager is. Ze heeft lichtbruin lang haar en lichtbruine ogen.
    Goede eigenschappen: Behulpzaam, slim, bezorgd, lief.
    Slechte eigenschappen: Snel jaloers, soms arrogant, niet echt een dierenvriend.
    Hobby’s: Zingen en Piano spelen.
    Team: Bill.
    Kort iets over jezelf: Hoi allemaal, ik ben Aisha Mary Jones. Ook wel gewoon Aisha. Ik ben sinds kort negentien jaar oud en ik woon in Berlijn, in Duitsland. Ik heb een normale lengte maar ik lijk heel lang doordat ik ontzettend mager ben. Ik heb lichtbruin lang haar en lichtbruine ogen. Ik ben Behulpzaam, slim, bezorgd en lief. Maar ik kan ook Snel jaloers zijn en soms arrogant zijn en ik ben niet echt een dierenvriend. Ik hou van lezen en piano spelen. Nou, ik moet maar eens gaan. Doei!
    Foto: Klik maar

    Hele naam: Veronique Driessen
    Leeftijd: 14 (mag je ouder maken)
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijke kenmerken: slank, donkergroen/grijs ogen, lichtbruin haar
    Goede eigenschappen: sociaal, lief
    Slechte eigenschappen: snel boos, eigenwijs
    Hobby’s: Chatten,
    Team: Tom of Bill? Bill
    Kort iets over jezelf: Ik ben Veronique, ik ben 14 jaar en ik doe 3 gym/vwo. I love TH en ben nu al 3 jaar fan. Ik zou Bill echt HEEL graag willen leren kennen.
    Foto: http://static.playdo.com/1020/kac/tabimages/scene_girl.jpg


    Simple, but effective.

    Ingevuld. ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hele naam: Bella Aïsha Carmichael.
    Leeftijd: 24
    Foto: klik.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:26 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bedankt voor de rol ^^


    She said: I gotta find out for myself

    Het eerste deel komt vanavond, en anders morgen online! En voor de mensen die een abo willen nemen:

    http://www.quizlet.nl/stories/15942/miss-kaulitz/

    Ik heb alvast een abo!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.