• VOL!

Link:http://www.quizlet.nl/stories/15942/miss-kaulitz/

Miss Kaulitz
    Bill en Tom hebben er genoeg van, na weer een aantal jaar single te zijn hebben ze besloten een progamma te beginnen. Genaamd ‘Miss Kaulitz’. Meisjes over de hele wereld kunnen zich hiervoor aanmelden. Maar natuurlijk kan niet iedereen zomaar door. 14 meisjes gaan door naar de eerste ronde. Bill en Tom zullen ieder 7 meisjes op zich nemen en er uiteindelijk 1 uitkiezen. De 2 winnaressen mogen een week lang bij Tom en Bill blijven. Denk je te winnen? Schrijf je dan nu in.. en Win!

Team Tom:
    - Irgendwann
    - Rugzak
    - Terrorist
    - RyoHentai
    - Hosselaar
    - xPatriciaaa
    - Rhapsody
    Team Bill:
    - CuteWolf
    - Compass
    - Elphaba
    - Decoy
    - AvrilTomxMii
    - Schaatsen
    - xXShinXxMexX

hulpjes Tom en Bill:
    - Terrorist
    - Decoy

[ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:46 ]

Hele naam: Renée Lisa Walsch.
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijke kenmerken: Lang donkerbruin haar, donkerbruine ogen, lichte huid, rechte witte tanden, 1 meter 70 dun en een septum -die ze niet vaak draagt en een lippiercing aan de linker kant.
    Goede eigenschappen: Lief, zorgzaam, behulpzaam, grappig, vrolijk, spontaan, creatief en leergierig.
    Slechte eigenschappen: Kwetsbaar, nieuwschierig en vertrouwd mensen te snel.
    Hobby’s: Zingen, piano spelen, fotografie, dansen, shoppen, uitgaan en lachen.
    Team: Team Bill.
    Kort iets over jezelf: Hallo, mijn naam is dus Renée Lisa Walsch en ik ben 18 jaar. Oorspronkelijk kom ik uit Engeland maar ik ben op mijn 5e in Duitsland om precies te zijn Berlijn komen wonen. Ik kende er niemand en wou graag snel vrienden maken waardoor ik met de verkeerde types om ging en er dingen zijn gebeurt waar ik liever niet over wil praten. Ik viel altijd op badboys maar nu wil ik hier aan meedoen omdat ik denk dat Bill een hele lieve jongen is en anders dan men denkt. Verder houd ik van zingen en fotografie. Maar nu ga ik. Daag <3
    Foto: klik.

[ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:27 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Allemaal invullen!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

nog 4 rollen beschikbaar

mag ik de laatste zijn in team Tom?
    ik vul nu even in

[ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 16:39 ]

To The Stars Through Adversity

Hele naam: Sam(antha) Hermack
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijke kenmerken: 1.74, Bruin krullend haar, donker bruine ogen, slank
    Goede eigenschappen: vrolijk, grappig, speels, vriendelijk, altijd bereid iemand te helpen.
    Slechte eigenschappen: Nieuwschierig(zet ik maar even bij deze:'P) soms een beetje bitchy, eet heel veel, ochtendhumeur.
    Hobby’s: zingen, pianospelen, praaten
    Team: Tom of Bill? Tom
    Kort iets over jezelf: Hi ik ben Sam, ik ben nu al 19 jaartjes oud. ik houd van zingen maar durf het alleen onder de douche ik houd ook van eten en doe dit ook vaak:'P het is me ook een raadsel dat ik niet al 100 kilo weeg:'P
    verder heb ik een broer Andy waar ik heel goe bevriend mee ben maar soms is hij een beetje overbeschermend ik heb een hond Luca een labrador ze is echt super, ze komt ook altijd nog op schoot zitten ookal is ze al volwassen
    echt een poepi maar goed mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was dus veel weet ik er niet meer van, mijn vader zie ik soms nog maar dat word ook steeds minder.
    okay nu ga ik maar anders blijf ik maar door gaan
    BYEBYE
    Foto: een duidelijke foto

http://www.kissbrand.com/images/products/edhardyseries/879024.jpg

(mijn extra's doen het nu niet dus doe ik het zo)

Mag ik nog een rol? ghehe 8D

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Terrorist schreef:
    Mag ik nog een rol? ghehe 8D

als er straks nog niemand op heeft gereageerd, mag jij nog een rol ^^

Zeg maar wanneer ;'D

danke voor de rol.
    laat je weten wanner er eentje is?

ik wil zo ook nog wel een rol xd

Hihi Miss Kaulitz zo hete mijn verhaal ook alleen dat is al heel lang geleden.Die bestaat ook niet meer.Maar toch ik ga je verhaal lezen :'D.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Hele naam: Anne Smith
    Leeftijd: 19
    Geslacht: lady
    Uiterlijke kenmerken: ong 1.68m, kort bruin haar, lippiercing, bruine ogen, normaal gewicht
    Goede eigenschappen: lief, aardig, grappig, spontaan, past zich snel aan
    Slechte eigenschappen: jaloers, snel geïrriteert, soms wat egoïstisch
    Hobby’s: gitaar spelen, songteksten schrijven, hangen met vrienden, met vrienden skateboarden, muziek luisteren, films kijken (met friends)
    Team: Bill want Tom is niet meer vrij xD
    Kort iets over jezelf: hey, ik ben Anne! ik hou ervan te skaten en te hangen met mijn friends. ik hou ook ontzettend veel van muziek maken. ik ben enigs kind en dusz wel een beetje verwend xd. maar dat laat ik niet vaak blijken hoor ^^.
    Foto: http://fc07.deviantart.com/fs36/i/2008/252/8/d/Skater_girl_by_tatareen.jpg

She said: I gotta find out for myself

Mag ik nog een rol?

Decoy schreef:
    Mag ik nog een rol?

ja ^^

Dude ik wil nog een rol.
    Hele naam: Brandy Hotch.
    Leeftijd: 20
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijke kenmerken: 1.70 m, slank, blond haar tot haar schouders, groene ogen en een tongpiercing.
    Goede eigenschappen: Vrolijk, spontaan, aardig, sportief.
    Slechte eigenschappen: Gauw op haar teentjes getrapt en een tikkeltje ongeduldig.
    Hobby’s: Sporten, lezen en zingen.
    Team: Bill
    Kort iets over jezelf: Hallo, ik ben Brandy Hotch, een 20 jarige studente. Ik ben hier om te proberen het liefje van Bill Kaulitz te worden. Ik kom uit Amerika en omdat ik nog steeds aan het studeren ben, studeer ik ook tijdens de show. Verder heb ik geen grote toekomstplannen maar ik probeer wel gewoon een goede baan te krijgen. Helaas heb ik verder niets te vertellen dus bye. :3
    Foto: Klik hieros

[ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:05 ]