• VOL!

    Link:http://www.quizlet.nl/stories/15942/miss-kaulitz/

    Miss Kaulitz
    Bill en Tom hebben er genoeg van, na weer een aantal jaar single te zijn hebben ze besloten een progamma te beginnen. Genaamd ‘Miss Kaulitz’. Meisjes over de hele wereld kunnen zich hiervoor aanmelden. Maar natuurlijk kan niet iedereen zomaar door. 14 meisjes gaan door naar de eerste ronde. Bill en Tom zullen ieder 7 meisjes op zich nemen en er uiteindelijk 1 uitkiezen. De 2 winnaressen mogen een week lang bij Tom en Bill blijven. Denk je te winnen? Schrijf je dan nu in.. en Win!



    Team Tom:
    - Irgendwann
    - Rugzak
    - Terrorist
    - RyoHentai
    - Hosselaar
    - xPatriciaaa
    - Rhapsody
    Team Bill:
    - CuteWolf
    - Compass
    - Elphaba
    - Decoy
    - AvrilTomxMii
    - Schaatsen
    - xXShinXxMexX

    hulpjes Tom en Bill:
    - Terrorist
    - Decoy

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 18:46 ]

    Ik heb het een beetje aangepast, hopelijk is die nu beter :$

    Hele naam: Karen Caëllo
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijke kenmerken: 1m70, Normale bouw, Lang bruin haar, Groene ogen, ...
    Goede eigenschappen: Trouw, Behulpzaam, Liefdevol
    Slechte eigenschappen: Koppig, snel zenuwachtig
    Hobby’s: Zingen,
    Team: Team Bill
    Kort iets over jezelf: Hi, ik ben Karen en ik weet eigenlijk niets te vertellen over mezelf. Maar je zal mij wel leren kennen.
    Foto: http://topnews.in/light/files/Miley-Cyrus858.jpg

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 14:07 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hele naam: Mitchy Elle Noway
    Leeftijd:19
    Geslacht:Meisje
    Uiterlijke kenmerken: is 1,73 lang. Heeft een Normaal Posteur, dat tegen de slank aan loopt., Chocolade bruin haar dat ver onder haar schouders komt. diep bruine ogen.
    Goede eigenschappen: Spontaan, Creatief, eigen mengin, lief, HumorVol, heeft haar hard op de goede plaats zitten.
    Slechte eigenschappen: Nieuwschierig, vergeeft niet makkelijk mensen, Flap Uit. tikeltje arrogant.
    Hobby’s: Uitgaan, uitslapen, Gitaar spelen, zingen onder de douche, Tekenen.
    Team: Tom
    Kort iets over jezelf:Hey., De naam Is Mitchy Elle Noway om Presies te zijn.
    Ik heb om eerlijk te zijn, mezelf op gegeven, omdat ik eens wat nieuws wil in het leven.
    Een sapanent afondtuur bleven ofzo.
    En toen ik deze Uitdaging las, nam ik die natuurlijk met alle plezier aan.
    Ik ben nou niet eegt een geweldige fan van Th. Hun Muziek is niet verkeerd dat geef ik toe, maar ik denk juist dat het ook goed is dat niet iedereen 24/7 op hun lip wil zitten omdat ze zo geweldig zijn.
    En ik denk ook niet dat ze zoon iemand nu egt zoeken. [a].
    Maar alsnog ga ik natuurlijk voor alle 100% voor tom ^^ terwijl ik ook wel weet dat dat nou niet het aleermakelijkste gaat worden.
    Foto: KKlikk

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 14:24 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hele naam: Demy Lautner
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijke kenmerken: lengte is 1,77 heeft vaak kleiren lenzen in is slank h
    Goede eigenschappen: is betrouwbaar
    Slechte eigenschappen: bang voor spinnen
    Hobby’s: dansen zingen
    Team: Bill?
    Kort iets over jezelf: Heey ik ben Demy lautner ik heb in het ziekenhuis gelegen vanwege anorexia ik ben er vanav en ik wil zo graag een vriendje ik voel me erg onzeker maar mijn grootste hobby is zingen ik hou van tokio hotel
    Foto: http://s.bebo.com/app-image/7925974659/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/04/08/1078069058_35c2c20ea5.jpg

    Hele naam: Joyce Philomenia
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijke kenmerken: 1m65, normaal figuur, Blond/bruin haar.
    Goede eigenschappen: Betrouwbaar, lief
    Slechte eigenschappen: Koppig
    Hobby’s: Rondhangen?
    Team: Tom
    Kort iets over jezelf: Mijn naam is Joyce, en ik heb weinig over mij zelf te zeggen. Ik ben gewoon een normaal meisje en er is niet echt iets speciaals. Al zeggen sommige mensen dan weer dat het iets is dat mij dan weer mysterieus maakt, maar daar moet je zelf maar achter komen.
    Foto: http://us4.pixagogo.com/S5Jx9nZdbhBaoQPEpQV5VFYjG8vXYPYiKPVkzCyPNy6gGPV9fjujziua1MyQpvmBZJmD-e3DPdgfw4QSz-Sh3MD3STxviPo46N!l4XHrx-nWSIzHXlVn5yFg__/keeley_hazell_race_11_big.jpg

    Hele naam: Anne-Linde Bo McHarward.
    Leeftijd: 18.
    Geslacht: Vrouw.
    Uiterlijke kenmerken: Anne-Linde is 1 meter en 78 centimeter. Ze heeft een normaal postuur. Haar uiterlijk herken je aan korte blonde haren en haar blauw grijze ogen.
    Goede eigenschappen: Ze past zich snel aan aan haar omgeving en kan goed met mensen omgaan.
    Slechte eigenschappen: Soms is ze te overenthousiast en gaan mensen zich aan Anne-Linde irriteren.
    Hobby’s: Streetdance/hiphop, Mode ontwerpen en soms schrijven als ze inspiratie heeft.
    Team: Tom.
    Kort iets over jezelf: Zie slechte en goede eigenschappen.
    Foto: http://i50.tinypic.com/28rl4d0.jpg

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 14:26 ]


    when words fail, music speaks.

    Hele naam: Rose Cristine Allington.
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw.
    Uiterlijke kenmerken: Ongeveer 1.75 lang, slank, Donkerbruine/zwarte haren tot halverwege haar rug, Blauw ogen, en een klein moedervlekje boven haar lip.
    Goede eigenschappen: Betrouwbaar, zelfstandig, kan goed voor zichzelf opkomen, lief en aardig, en niet gauw jaloers.
    Slechte eigenschappen: Af en toe nogal snel op haar teentjes getrapt, heeft een groot ego en is een tikkeltje arrogant.
    Hobby’s: Skateboarden, surfen en basketballen. Verder ook nog computeren, spelletjes spelen en films kijken.
    Team: Tom.
    Kort iets over jezelf: Ghehe, hallo. Ik ben dus Rose Cristine Allington. Maar zeg maar gewoon Rose of Cristine. Ik ben net 19 jaar geworden. Ik ben een erg spontane meid, met een grote mond. Ik hou van sporten, en natuurlijk ook gewoon van rondhangen met mijn vrienden. Ik heb mijn studie net afgerond, maar weet nog niet precies wat ik verder met mijn leven wil doen. Nja, op het feit na dat ik Tom's hart wil winnen. Verder heb ik niet veel te vertellen, dus Ciao <3.
    Foto: Klik

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 14:23 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TEAM TOM!
    Hele naam: Jessy Louise Parker
    Leeftijd:18
    Geslacht:vrouwelijk
    Uiterlijke kenmerken:lengte; 1.72, slank postuur, haar totover haar schouders.
    Bruine ogen.
    Goede eigenschappen: Lief, spontaan, behulpzaam
    Slechte eigenschappen: snel geirriteerd, ongeduldig
    Hobby’s: Buiten zijn, wandelen, muziek maken, en feesten bezoeken !
    Team: Tom of Bill?; Tom!
    Kort iets over jezelf: hallo ik ben Jessy Louise parker.
    ik ben 18 jaar en heb Zwart haar.
    Ik ben dol op feesten en op buiten zijn.
    Sjaa verder weet ik niet echt veel te vertellen, als je iets wilt weten moet je het maar vragen.
    Ciao!
    Foto: Jessy

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 14:12 ]


    I solemny swear i am up to no good

    dankje voor de rol (H)

    laatje iets weten :)?


    I solemny swear i am up to no good

    RyoHentai schreef:
    dankje voor de rol (H)

    laatje iets weten :)?


    zal ik doen :D

    Ingevuld :')


    when words fail, music speaks.

    Hele naam: Patricia Johnson
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijke kenmerken: 1.70, Normaal postuur, Groen/Bruine ogen,lang haar.
    Goede eigenschappen: Vriendelijk,Behulpzaam.
    Slechte eigenschappen: Snel jaloers,Bitchy.
    Hobby’s: Met vrienden rondhangen,Shoppen.
    Team: Tom
    Kort iets over jezelf: Hallo,
    Ik ben Patricia Johnson ik ben 19 jaar en heb lang bruin haar en groen/bruine ogen. Ik hou ervan om met mijn vrienden een beetje buiten rond te hangen en om te shoppen. x.
    Foto: http://twilightguide.com/tg/wp-content/uploads/2009/02/l_cb7c8b207805782ce46131d792562348.jpg


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    nog 6 rollen beschikbaar

    Hele naam: Emily Garner
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijke kenmerken: bruin haar, ongeveer 1.73m, bruine ogen, normaal gewicht.
    Goede eigenschappen: vrolijk, ambitieus, behulpzaam
    Slechte eigenschappen: ochtendhumeur, soms jaloers, gewend te krijgen wat ze wilt.
    Hobby’s: gitaar spelen, zingen, lezen, met vrienden leuke dingen doen, films kijken.
    Team: Bill
    Kort iets over jezelf: Ik ben Emily Garner. Opgegroeid als enig kind van liefhebbende ouders. Ik heb goede vrienden waar ik liefst 24/7 mee omga, maar dat kan niet vanwege mijn andere grote liefdes; gitaar spelen en zingen.
    Ik ben niet echt fan van Tokio Hotel zelf, maar de jongens zien er interessant uit en ik zou Bill graag beter leren kennen.
    Foto: Emily


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil in Team Bill informatie komt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.