• En het was de mooiste dag uit mijn leven, na 4 jaar. Eindelijk!
    Thankyou !
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=154867

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 23:40 ]

    Heel erg leuk voor je (cat), ik vind het echt tof voor je <3 (flower) en mooie foto trouwens :9~.


    Wie du mir, so ich dir.

    Leuke foto! :'D En echt vet cool voor je. :'3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Een goede vriendin van mij heeft ze ook ontmoet. En terwijl iedereen tussen Tom en Georg ging staan, wou zij naast Bill staan.
    Ze was vandaag abnormaal vrolijk en ik ben blij dat ik haar enkel tijdens de pauzes moest aanhoren.
    Ze had geen meet&greet gewonnen, maar haar vader is muziekmanager en heeft het gedeeltelijk geregeld, alhouwel ze er zelf ook veel voor heeft moeten doen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    xAirashiix schreef:
    Een goede vriendin van mij heeft ze ook ontmoet. En terwijl iedereen tussen Tom en Georg ging staan, wou zij naast Bill staan.
    Ze was vandaag abnormaal vrolijk en ik ben blij dat ik haar enkel tijdens de pauzes moest aanhoren.
    Ze had geen meet&greet gewonnen, maar haar vader is muziekmanager en heeft het gedeeltelijk geregeld, alhouwel ze er zelf ook veel voor heeft moeten doen.

    Xx

    Julie en Evelien. :3
    Hun stonden achter ons, want Charissa is Evelien's beste vriendin, haha. (Ik was met Charissa gegaan.)

    @Topic; Vind het echt heel erg vet voor je, Joyce. :'D
    Ik hoorde dat Kay een beetje pissig was, is dat alweer goed of...? oO

    xAirashiix schreef:
    Een goede vriendin van mij heeft ze ook ontmoet. En terwijl iedereen tussen Tom en Georg ging staan, wou zij naast Bill staan.
    Ze was vandaag abnormaal vrolijk en ik ben blij dat ik haar enkel tijdens de pauzes moest aanhoren.
    Ze had geen meet&greet gewonnen, maar haar vader is muziekmanager en heeft het gedeeltelijk geregeld, alhouwel ze er zelf ook veel voor heeft moeten doen.

    Xx

    Julie ^^ ik ken haar.

    Gabbana schreef:
    (...)
    Julie en Evelien. :3
    Hun stonden achter ons, want Charissa is Evelien's beste vriendin, haha. (Ik was met Charissa gegaan.)

    @Topic; Vind het echt heel erg vet voor je, Joyce. :'D
    Ik hoorde dat Kay een beetje pissig was, is dat alweer goed of...? oO[/i]

    Haha,neen..Maar iet alleen kay. Iedereen is pist en kwaad op mij en Tiny. Ik krijg echt berichtjes aan op sms en msn en overal met; trut, gij verdient dat niet, jij noemt u een vriendin? En al dat gezeik. Like come on (':

    ooh kei leuk voor jou (:
    ik heb jou trouwens gezien jullie zatten iets achter mij (:


    Magic never ends.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Haha,neen..Maar iet alleen kay. Iedereen is pist en kwaad op mij en Tiny. Ik krijg echt berichtjes aan op sms en msn en overal met; trut, gij verdient dat niet, jij noemt u een vriendin? En al dat gezeik. Like come on (':


    da is gewoon en alleen maar jaloezie. O.o dage meegevraagd wordt, dan gade toch geen nee zeggen, daar moe toch niemand vies vo zijn. --' en zelf al had ge da zelf gewonnen, dan nog nie. ö das gwn dik jaloers ja.^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Haha,neen..Maar iet alleen kay. Iedereen is pist en kwaad op mij en Tiny. Ik krijg echt berichtjes aan op sms en msn en overal met; trut, gij verdient dat niet, jij noemt u een vriendin? En al dat gezeik. Like come on (':

    oO

    Jij hebt toch lekker Tokio Hotel ontmoet en hun lekker niet. (nerd)

    wij.wij.wij!
    twas geweldig <3


    Your sex is a killer.

    Echt onwijs vet ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hoffnung schreef:
    wij.wij.wij!
    twas geweldig <3

    De volgende keer wordt nog beter ;D<3

    oeh wou :D

    veeet =D
    Wat hebben ze allemaal gezegd? En wat hebben ze verteld?
    Ik wil verslag (nerd)
    Btw wat vond hij van je tatoeage?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het was zo fijn lieve Joyce, het was indd de beste dag uit ons leven <3


    Your sex is a killer.