• goedemorgen:$.

    als je stoned bent,
    zeg je dan de waarheid
    of gewoon dat je nog wel bij je verstand bent,
    en weet dat je met un persoon aan het praten bent
    of kan je je daar niets meer van herinneren de volgende dag?


    antwoooord hard nodig.

    kusssss.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    en kun je dan wel normaal typen op msn:$?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    dat hangt van de hoeveelheid drugs af, welke soort, enz. dan heb je ook nog het verschil tussen stoned en high zijn, ...

    Als je stoned bent dan voel je je gewoon chill en heb je een vette bigsmile op je gezicht [ dat is mij dan]
    als high ben voel je je vrij en. een beetje heel erg hyper net alsof je 67- blikjes energie op heb. [ dat is bij mij heel erg]


    The magic will never end.

    Dat was jij allemaal zegt, is als je dronken ben? Maar bij de meeste als je stoned ben dan ben je relax, chill, en super vrolijk? o.o


    Smiling but close to tears.

    Maar drink er nooit alcohol dan space je hem echt. hehe ;p


    The magic will never end.

    Nou, bij mij gaat alcohol en wiet prima samen.

    Alcohol word ik altijd druk en gezellig van (ligt eraan hoeveel ik op heb, want ik kan ook heel de boel onderkotsen) en als ik er dan wiet bijdoe, ja dan voel ik me ook wel chill.

    Een keer had ik een véél te pure blow genomen en toen heb ik 3 uur achter elkaar gelachen, dat was echt niet helemaal gezond.
    Typen op msn, haha.. Tja, met af en toe wat vage fouten ertussen, gaat het best.
    Maar ik ben niet zo fan van blowen, want ik word er meestal rustig en slaperig van.
    Voor de rest heb ik nog nooit drugs gebruikt. (Behalve poppers, maar weet niet of je dat echt drugs kan noemen.)