• Ik ken nu 8 maanden een jongen. Nou ja, jongen... Een man, kan je gerust zeggen. Hij is twaalf jaar ouder dan mij, dat betekend dat hij 28 is.

    Ik ga er al 8 maanden mee om, en ik heb er helemaal geen last van ofzo. Ik kan er super goed mee opschieten, het is niet alsof ik met een ouwe vent ben, ofzo.Het is nog steeds geheim, mijn ouders weten er niks van. Mijn vader inmiddels wel.
    Ik voel me zo ontzettend op mijn gemak bij hem, hij betekend echt super veel voor me en ik voor hem. Hij heeft zelfs een keer gejankt omdat hij het zo jammer vind dat het zo geheim moet zijn enzo, want ja sommige mensen vinden het wel een beetje raar enzo.
    Als ik naar hem ga moet ik zeggen dat ik naar een vriendin ga tegen mijn moeder.
    Misschien denken jullie wat een dom naief kind, maar ik weet hoe dit in elkaar zit en wat we voor elkaar betekenen enzo. Hij isg een player, zo is hij niet. (natuurlijk weet je dat nooit van tevoren maar alsnog.)

    Kennen jullie dat? Zijn er nog meer mensen met zo'n groot leeftijdverschil? Of mensen die in het geheim een relatie moeten hebben? Ik zit er soms best mee, maar ik ben toch blij met hem.Hij heeft me zo op mijn gemak gestelt met alles, hij steunt me (want ik heb echt superveelmee gemaakt, alleen daar ga ik nu niet uitgebreid over praten) dus ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Gelukkig ga ik volgende maand aan de pil dus hoef ik niet bang te zijn dat ik dalijk zwanger ben ofzo, lol dat kan er ook nog wel bij.

    Luctus schreef:
    (...)
    Het is alleen iligaal als ze met elkaar na bed gaan,anders mag het. Dagt ik altans.
    illegaal wordt het toch wel want ze gaat de pil kopen en gebruiken. Zegt genoeg toch? :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...) illegaal wordt het toch wel want ze gaat de pil kopen en gebruiken. Zegt genoeg toch? :P

    Dan hoeft ze het nog niet te doen.En als ze 2 jaar mag is het niet illigaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Dan hoeft ze het nog niet te doen.En als ze 2 jaar mag is het niet illigaal.
    ze heeft t toch over zwanger worden? Dat gebeurt alleen als je seks hebt hoor .. En zou jij na 8 maanden geen seks met je vriend willen dan? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...) ze heeft t toch over zwanger worden? Dat gebeurt alleen als je seks hebt hoor .. En zou jij na 8 maanden geen seks met je vriend willen dan? :')

    Ik persoonlijk niet,maar ja het hoefd nog niet perse zo te zijn. En dan nog,de politie komt niet echt niet controleren of ze het dien. Ik zie het al voor me.
    knok knok, ja mevrouw we komen kijken of u en uw partner bijde meerderjarig zijn als u met hem na bed gaat...
    Nee dat gaat het tog niet worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kissable schreef:
    Hihi, héél erg bedankt voor jullie reacties.
    Ik wil het best aan mijn ma vertellen, maar heb geen flauw idee hoe.
    'Heey mam. Ik heb al 8 maanden een relatie met een gast van 28...' klinkt een beetje gek opeens, he?
    Oké, het kan wel wat subtieler, maar.. Hoe?
    Getsie, wat een moeilijk iets. :')
    Misschien iets in de trant van 'mam, ik wil graag dat je iemand ontmoet. Hij is heel speciaal voor me dus probeer alsjeblieft niet door te slaan' en dat je hem dan mee neemt naar huis..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    tussen mijn moeder en mijn stiefvader zit ook 12 jaar verschil. in het begin lijkt het wel even raar maar iedereen went eraan. in de liefde maakt het echt niet uit wat je leeftijd is ;)


    She said: I gotta find out for myself

    Luctus schreef:
    (...)
    Ik persoonlijk niet,maar ja het hoefd nog niet perse zo te zijn. En dan nog,de politie komt niet echt niet controleren of ze het dien. Ik zie het al voor me.
    knok knok, ja mevrouw we komen kijken of u en uw partner bijde meerderjarig zijn als u met hem na bed gaat...
    Nee dat gaat het tog niet worden.

    ik denk als je maar verliefd genoeg bent op je vriend dat je het na 8 maanden echt wel wil doen hehehe. (: maare, nee, de politie gaat heus niet checken, waarom zouden ze. ze hebben denk ik wel wat beters te doen.
    :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ook in het geheim een relatie, maar ik kan je zeggen dat het niet op jouw relatie lijkt. Ik zie haar bijna nooit, omdat ze kei ver weg woont. Daarentegen betekent ze wel heel veel voor me en kan ik alles bij haar kwijt. We mailen en msn'en, en dat is het. We kunnen niet bellen, elkaar bijna niet zien.. etc. En toch zou ik het niet anders willen. Ik houd van haar, en dat is wat telt.
    Ik denk zelfs dat als ze in hetzelfde dorp zou wonen als ik, dat onze relatie dan misschien niet eens zou werken. Die kans is er, en daarom ben ik blij met wat ik nu heb.

    Beter dit dan helemaal niets.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Scarecrow schreef:
    Liefde kent geen leeftijd.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Haha maar ik heb het toch allang gedaan met hem (condooms bestaan ook nog), maar pil is altijd beter.

    Mja je hebt altijd mensen die niet deugen, mja die heb je ook van je eigen leeftijd. Je moet maar net weten wie je kan vertrouwen en wie niet (en ik denk, al zou het natuurlijk altijd kunnen dat ie me voor de gek houd, maar dat weet je nooit, dat hij wel deugt).

    Ik heb ook een poosje met een jongen gehad, wij scheelde 5 jaar. Dan is 12 jaar natuurlijk wel meer, maar liefde kent geen [leeftijd] grenzen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ken het, ik was verliefd op een jongen van 20 [ik ben zelf 14], maar dat van jou is wel iets meer.

    Meestal is leeftijdsverschil niet van zo'n groot belang, het gaat er om hoe je je voelt. Ik vind tot 6 jaar wel gaan, daarna word het misschien wat veel x;


    Destroy what destroys you.

    Kissable schreef:
    Haha maar ik heb het toch allang gedaan met hem (condooms bestaan ook nog), maar pil is altijd beter.

    Mja je hebt altijd mensen die niet deugen, mja die heb je ook van je eigen leeftijd. Je moet maar net weten wie je kan vertrouwen en wie niet (en ik denk, al zou het natuurlijk altijd kunnen dat ie me voor de gek houd, maar dat weet je nooit, dat hij wel deugt).
    Zo is het maar net.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.