• Ik ken nu 8 maanden een jongen. Nou ja, jongen... Een man, kan je gerust zeggen. Hij is twaalf jaar ouder dan mij, dat betekend dat hij 28 is.

    Ik ga er al 8 maanden mee om, en ik heb er helemaal geen last van ofzo. Ik kan er super goed mee opschieten, het is niet alsof ik met een ouwe vent ben, ofzo.Het is nog steeds geheim, mijn ouders weten er niks van. Mijn vader inmiddels wel.
    Ik voel me zo ontzettend op mijn gemak bij hem, hij betekend echt super veel voor me en ik voor hem. Hij heeft zelfs een keer gejankt omdat hij het zo jammer vind dat het zo geheim moet zijn enzo, want ja sommige mensen vinden het wel een beetje raar enzo.
    Als ik naar hem ga moet ik zeggen dat ik naar een vriendin ga tegen mijn moeder.
    Misschien denken jullie wat een dom naief kind, maar ik weet hoe dit in elkaar zit en wat we voor elkaar betekenen enzo. Hij isg een player, zo is hij niet. (natuurlijk weet je dat nooit van tevoren maar alsnog.)

    Kennen jullie dat? Zijn er nog meer mensen met zo'n groot leeftijdverschil? Of mensen die in het geheim een relatie moeten hebben? Ik zit er soms best mee, maar ik ben toch blij met hem.Hij heeft me zo op mijn gemak gestelt met alles, hij steunt me (want ik heb echt superveelmee gemaakt, alleen daar ga ik nu niet uitgebreid over praten) dus ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Gelukkig ga ik volgende maand aan de pil dus hoef ik niet bang te zijn dat ik dalijk zwanger ben ofzo, lol dat kan er ook nog wel bij.

    Kissable schreef:
    Precies.:$

    Alleen zou ik wel eens willen weten waarom het niet zou kunnen enzo


    Omdat het tegen de wet is. Terwijl iedereen die hier negatief reageert zelf ook wel eens iets doet dat verboden is. Drinken en/of roken voor je 16de bijvoorbeeld? Dat is ook schadelijk, én tegen de wet. (:


    Scream for mercy!

    Attraction schreef:
    Ik vind dat op liefde geen leeftijd staat. Het belangrijkste is uiteindelijk toch dat je elkaar graag ziet? (:


    When you can live forever, what do you live for?

    Ik zelf heb ook al een halfjaar een relatie nu, met een jongen die 8 en een half jaar ouder is. Zijn vorige relatie is nou al meer dan een jaar geleden, hij was verloofd met haar maar ze ging vreemd, voor de zoveelste keer, alleen toen kwam ze gewoon niet meer terug en bleef ze bij die gast.
    Hij was er echt kapot van dat het zo moest eindigen, dat het überhaupt moest eindigen. In die tussentijd heeft hij nog wel wat meerdere flirts/korte verkerings gehad, tot dat hij mij ontmoete op een cosplay-meeting, georganiseerd door een vriendin van mij. Meerdere vrienden en vriendinnen van me kwamen, allemaal zijn ze vele malen ouder als mij. Maar we merken er niks van, ze behandelen mij ook niet anders als elkaar. Misschien ben ik gewoon wat meer van hun niveau, aangezien niemand waar ik mee omga mijn leeftijd heeft. Hoe dom of arrogant [misschien niet het juiste woord] het ook overkomt. Daardoor zit het leeftijdsverschil van mij en mijn vriend ons ook niet in de weg. Ik ben toch al niet anders gewent dan die leeftijdscategorie. Sinds ik hem daar ontmoet heb is hij ook deel geworden van ons vriendengroep, en niemand kijkt er raar van op dat wij wat hebben.
    En wat seks betreft; ja, dat is tegen de wet, ja, hij kan de gevangenis in. Maar dat risico nemen wij gewoon. Als hij twee jaar de bak in moet zal ik al die tijd trouw op hem wachten.
    De reden dat het eigenlijk ook illegaal is, is omdat het misschien wel schadelijk zou zijn, of 'het kind' nog niet goed weet wat ze wil, of in het ergste geval nog niet eens weet wat het ís. Maar zo zit het bij ons niet. Vóór hem was ik al geen maagd meer, en had ik al meerdere vriendjes waarmee ik seks had gehad. En spijt heb ik er nooit van gehad, en weten wat het is doe ik zéker. Mijn vriend die ik nu heb heeft me ook nooit tot seks gedwongen, hij was de gene die nog wou wachten, en ik juist degene die hem half aanrandde, haha.
    Ik vind dus ook dat liefde geen leeftijd heeft, uit eigen ervaring. Maar ik weet ook wel wanneer het niet goed zit of zelfs mega fout is. Op die 'relaties' als je daar al van kan spreken ben ik dus wel tegen. Met smeerlappen die als obsessie jonge meisjes hebben, of loverboys die geld willen verdienen.
    (':


    Scream for mercy!

    het is best een leeftijdverschil, maar dat gebeurt bij veel mensen. een vriendin van me was 15 en had met een jongen van 27.
    Ik denk dat als je je werkelijk zo goed bij hem voelt er niks mis mee is.


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Ik en mijn vriend verschillen 5 jaar


    Ivar Oosterloo.

    Natuurlijk is twaalf jaar wel veel, maar whatever als niets of niemand je blijer kan maken dan hij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wauw, wat een mooi stukkie Beelzebub,

    Kijk, het is af en toe wel balen dat het zo "geheim" moet enzo soms, en dat het strafbaar is maar indd, risico nemen...Dat moet dan maar. Ik denk niet dat ie zo snel aan zal worden gegeven door degenen die het weten :'DD Dat zijn er niet superveel.

    En nja, ik ben tevreden, als iedereen dat maar is met zn vriendgeval.

    Prada schreef:
    Iedereen zegt wel, liefde kent geen leeftijd maar eigenlijk wel, hij is volwassen en jij bent nog een tiener, (het is zelf strafbaar) zelf zou ik nooit met iemand nemen die 12 jaar ouder is dan mij, maarja iedereen heeft een andere mening.


    Sorry, maar hier ben ik het mee eens :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik niet. Maar dat wist je al haha.
    Strafbaar, leeftijd, blabla. Dat klopt.
    Maar als wij gelukkig zijn samen en het ons niet veel uitmaakt.. geen probleem toch?

    Mijn moeder was 37 en ging met een man van 52 jaar om. nu niet meer

    Ik ken wel iemand en die had met iemand die 8 jaar ouder was dan zij en hij bleek dus niet te deugen.
    Maar ik hoop voor jou dat het zo fijn blijft als het nu is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Omdat het tegen de wet is. Terwijl iedereen die hier negatief reageert zelf ook wel eens iets doet dat verboden is. Drinken en/of roken voor je 16de bijvoorbeeld? Dat is ook schadelijk, én tegen de wet. (:

    Het is alleen iligaal als ze met elkaar na bed gaan,anders mag het. Dagt ik altans.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoop dat anderen het waarderen ;)

    Ik vind het persoonlijk een groot verschil. Ik vind dat het kan tot 4 jaar, maar hoger als 4 jaar niet. Maar ja, dat is mijn mening


    Proud.

    Sorry dat ik t zeg maar ik denk dan altijd: wat moet zo'n kerel met een
    meisje van 16? Ik vind t persoonlijk nogal verkeerd overkomen maar als jij zeker weet dat hij helemaal voor je gaat enzo en jou gelukkig maakt nja wat kun je er dan tegen doen hè. Veel geluk samen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.