• Ik ken nu 8 maanden een jongen. Nou ja, jongen... Een man, kan je gerust zeggen. Hij is twaalf jaar ouder dan mij, dat betekend dat hij 28 is.

    Ik ga er al 8 maanden mee om, en ik heb er helemaal geen last van ofzo. Ik kan er super goed mee opschieten, het is niet alsof ik met een ouwe vent ben, ofzo.Het is nog steeds geheim, mijn ouders weten er niks van. Mijn vader inmiddels wel.
    Ik voel me zo ontzettend op mijn gemak bij hem, hij betekend echt super veel voor me en ik voor hem. Hij heeft zelfs een keer gejankt omdat hij het zo jammer vind dat het zo geheim moet zijn enzo, want ja sommige mensen vinden het wel een beetje raar enzo.
    Als ik naar hem ga moet ik zeggen dat ik naar een vriendin ga tegen mijn moeder.
    Misschien denken jullie wat een dom naief kind, maar ik weet hoe dit in elkaar zit en wat we voor elkaar betekenen enzo. Hij isg een player, zo is hij niet. (natuurlijk weet je dat nooit van tevoren maar alsnog.)

    Kennen jullie dat? Zijn er nog meer mensen met zo'n groot leeftijdverschil? Of mensen die in het geheim een relatie moeten hebben? Ik zit er soms best mee, maar ik ben toch blij met hem.Hij heeft me zo op mijn gemak gestelt met alles, hij steunt me (want ik heb echt superveelmee gemaakt, alleen daar ga ik nu niet uitgebreid over praten) dus ik zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Gelukkig ga ik volgende maand aan de pil dus hoef ik niet bang te zijn dat ik dalijk zwanger ben ofzo, lol dat kan er ook nog wel bij.

    Omdat deze maatschapij kl*te is. Men wilt dat iedereen het zelfde moet zijn zoals die gene zelf is. Men kan het neit hebben als iemand anders is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat jongens/mannen eerder dignen willen, zijn veel sneller toe aan dingen die jij niet wilt. En je zit ook in de puberteit, dus ben je gemakkelijk te manipuleren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Luctus schreef:
    Omdat deze maatschapij kl*te is. Men wilt dat iedereen het zelfde moet zijn zoals die gene zelf is. Men kan het neit hebben als iemand anders is.


    True. En er word vaak niks van gesnapt, alles moet altijd maar "normaal" zijn. Zelfde leeftijd, zelfde stijl, zelfde karakter, zelfde uiterlijk, blabla.

    liefde ken geen grenzen he;)
    maar persoonlijk vind ik 12 jaar een beetje veel, of nouja het klinkt veel, want een vriendin van me gaat veel om met een jongen die 12 jaar ouder is dan haar, terwijl hij zich soms gedraagt alsof hij zelf ook nog maar 16 is..


    Never forget the things that make you smile

    Dolce schreef:
    Omdat jongens/mannen eerder dignen willen, zijn veel sneller toe aan dingen die jij niet wilt. En je zit ook in de puberteit, dus ben je gemakkelijk te manipuleren.


    Klopt, maar jongens die bijv 4 jaar ouder dan je zijn willen vaak ook al eerder meer.
    Ik bedoel, soms vind ik het prima om niet eens verder te gaan dan zoenen weet je wel, want knuffelen enz is soms zoooo fijn.
    Maar hij heeft ook gewoon gezegt dat ie zelfs een jaar kan wachten en alles, dat ik alleen moet doen wat ik wil enzo.

    Ik vind het best wel een groot verschil, maar als jullie gelukkig zijn, waarom zouden mensen er dan een probleem rond maken? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hihi, ik ben er inmiddels aan gewend, dus voor mij is het niet zo weird meer.

    Liefde kent geen leeftijd.Als jij je eigen op je gemak bij hem voelt moet je je door niemand tegen laten houden.Maar mischien kan je aan je vader vragen om het met je moeder te bespreken?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Zoals hierboven als is gezegd: liefde kent geen leeftijd zo lang jullie je allebei op je gemakt voelen.
    Maar de maatschappij veroordeelt altijd, of hij nou 2 jaar jonger of 10 jaar ouder is. Maakt niet uit.
    Ik vind wel dat je het met je moeder moet bespreken. Of je vader dat nou doet of dat jij met je vriend naar haar toe gaat, maakt niet uit, maar ze zou het echt heel naar vinden als ze er later achterkomt dat jij ik weet niet hoe lang een relatie hebt gehad waarmee je haar niet vertrouwde.
    Blijf wel goed opletten of je je altijd prettig voelt bij hem. Hij zit wel in een heel andere levensfase en kan heel andere verwachtingen hebben dan jij en dan heb ik het niet alleen over seks.
    Maar good for you (: word maar erg gelukkig met hem.


    I clicked my heels and wished for you.

    Twinkle schreef:
    Ik vind het best wel een groot verschil, maar als jullie gelukkig zijn, waarom zouden mensen er dan een probleem rond maken? (:


    hoi, jij bent leuk.

    Luctus schreef:
    Omdat deze maatschapij kl*te is. Men wilt dat iedereen het zelfde moet zijn zoals die gene zelf is. Men kan het neit hebben als iemand anders is.

    Inderdaad. Tolerantie = hypocrisie(?)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben het ook met Bravery eens trouwens. Je moet dondersgoed je kop erbij houden en je goed proberen te realiseren dat hij niet alleen op seks uit is, hoezeer jij ook om hem geeft.

    Das een verdomd moeilijke opgave omdat we niet allemaal psychologen zijn en liefde blind maakt, maar volg de weg die bij jou juist voelt is het enige dat ik kan zeggen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    omg ik dacht eerst dat er stond hij is een player
    maar ik ben beetje scheefxD
    anywayz
    het is best een groot verschil
    maar als jij je gewoon goed bij hem voelt en als jij gelukkig met hem bent dan is er niets aan de hand tog..?


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Hihi, héél erg bedankt voor jullie reacties.
    Ik wil het best aan mijn ma vertellen, maar heb geen flauw idee hoe.
    'Heey mam. Ik heb al 8 maanden een relatie met een gast van 28...' klinkt een beetje gek opeens, he?
    Oké, het kan wel wat subtieler, maar.. Hoe?
    Getsie, wat een moeilijk iets. :')

    Scarecrow schreef:
    Liefde kent geen leeftijd.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.