• JA die is vandaag! Net was er vanalles te doen nu enkel een irritant testbeeld bij mij & een irri pieptoon --"

    Voor te volgen klik hier op (:

    2minuten later: "Stomme pieptoon --' "

    Zoveel minuten later: "BIJNA GAAT IE OFFICIEEL BEGINNEN! 1 MINUUT! "

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 18:25 ]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Bij mij ook gepiep!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Bij mij ook gepiep!ö


    Daarnet voor ik ging eten was er veel te doen en geschreeuw enzo ;O Nu...PIIIIIIEEEEEEEEEEEPPPPPP >_____<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Die ging toch niet in de bioscopen komen omdat de grote bioscopen die film boycotten omdat ze al na drie maanden de DVD releasen?


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    Die ging toch niet in de bioscopen komen omdat de grote bioscopen die film boycotten omdat ze al na drie maanden de DVD releasen?


    Alleen in BE zijn ze er zwaar tegen maar aan de 3D versie kunnen ze dan weer WEL geld verdienen maar zo slim zijn ze niet --"


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik heb steeds geen beeld.. zwaar irritant!


    Never forget the things that make you smile

    ik zie filmpje maar het doet telkens vooruit en achteruit spoelen, dan weer zwart, dan lloopt hij vast en ik hoor de sountracks : D


    The Truth is always merciless

    Ja hij is ondertussen al gedaan en ik heb een coole printscreen van Johnny Depp :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik zat de hele tijd gespannen naar mijn beeldscherm te kijken, in de hoop dat ik de film te zien kreeg -wist eigenlijk wel dat het toch niet zou gebeuren maar toch xD-, ik balen toen het gedaan was xD


    Never forget the things that make you smile

    wat zie ik nu dan?


    BAM!