• Ja ik heb er nu al verschillende gehad. En er zijn er nu al een paar kapot. Gewoon omdat ik ze iedere dag dag in dag uit gebruik, versluiten ze wat sneller als normaal. Maar twee weken terug is mijn 'Green Hesh' doordat iemand me lag te duwen in de trein en toen bleef die hangen. Toen brak die dus doormidden .___. *dies*.

    En ik vind oordopjes heel iritant, want die blijven niet zitten bij mij, want ik heb links een heel klein oor. En ja nu weet ik wat jullie gaan zeggen. "Dan moet je plugs nemen" Die heb ik maar die zijn zelfs te groot voor mijn oor. "Dan moet je een kleiner dopje erop draaien." Het kleinste dopje zit er al op, dus dat gaat niet werken. Dus nu besloot ik, nu ik weer geld heb. Dat ik .. *tromgeroffel* nieuwe skullcandy's wil gaan bestellen. Ja met een s erachter aan dus in meervour ja. Dat heet:Minimaal 2.

    En dus ik helemaal blij en vrolijk naar die site toe om de 'TI Gold' te bestellen. Dat is wel een van de duurste maar wel een van de beste. Ik ben er zelfs nog meer tevreden mee dan met Sennheiser en dat zegt veel want ik ben een snob (krul). Dus ik naar die site, staat hij er tijdelijk niet meer tussen. Helemaal down :'DD.

    Dus nu heb ik twee anderen uitgezocht. Dan maar even een tijdje goedkope lowriders, tot die TI Gold er weer is (nerd).

    Dus nu heb ik de 'Lowrider Pink Print' & de 'Lowrider Glen Plaid' maar besteld.

    What do ya think? En oja show me jullie skulls. :9~(of andere koptelefoons :'DD)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 14:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    TI Gold is mooi. ;o

    Ik heb deze. :9~


    All this dampness is damp.

    hmmm mijn oordopjes stervenaltyd al na 1 maand XD

    je hebt ook koptelefoons met plugs die blijven zitten

    naja Skullcandy koptelefoons zijn ook chill (A)


    I wish you were here.

    oortjes zijn idd kinda irritant. Koptelefoons zijn handiger en mooier

    OMG toen ik die koptelefoons zag moest ik aan vibrators denken -.-
    niet lullig bedoeld, want de koptelefoons zijn echt mooi! Ik heb gewoon een beetje een rare fantasie :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    BOEM schreef:
    OMG toen ik die koptelefoons zag moest ik aan vibrators denken -.-
    niet lullig bedoeld, want de koptelefoons zijn echt mooi! Ik heb gewoon een beetje een rare fantasie :'D
    Hahahah okey :Y). Toen ik ze zag moest ik aan koptelefoons denken... Maar dat zal dan wel aan mijn liggen (krul) Ghehehe vibrators :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahahah okey :Y). Toen ik ze zag moest ik aan koptelefoons denken... Maar dat zal dan wel aan mijn liggen (krul) Ghehehe vibrators :'DDD


    Whaha xD Omg ik snap niet hoe ik aan een vibrator kon denken bij een koptelefoon xD

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 16:47 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    TI Gold is coooool.:9~
    En ik gebruik geen oortjes meer want ze gaan altijd kapot, en koptelefoons staan niet bij mij en horen niet echt bij mij.
    Dus ik draai me muziek altijd 'hardop' haha.(krul)

    [ bericht aangepast op 4 april 2010 - 16:49 ]


    Smiling but close to tears.