• Ja ik heb er nu al verschillende gehad. En er zijn er nu al een paar kapot. Gewoon omdat ik ze iedere dag dag in dag uit gebruik, versluiten ze wat sneller als normaal. Maar twee weken terug is mijn 'Green Hesh' doordat iemand me lag te duwen in de trein en toen bleef die hangen. Toen brak die dus doormidden .___. *dies*.

En ik vind oordopjes heel iritant, want die blijven niet zitten bij mij, want ik heb links een heel klein oor. En ja nu weet ik wat jullie gaan zeggen. "Dan moet je plugs nemen" Die heb ik maar die zijn zelfs te groot voor mijn oor. "Dan moet je een kleiner dopje erop draaien." Het kleinste dopje zit er al op, dus dat gaat niet werken. Dus nu besloot ik, nu ik weer geld heb. Dat ik .. *tromgeroffel* nieuwe skullcandy's wil gaan bestellen. Ja met een s erachter aan dus in meervour ja. Dat heet:Minimaal 2.

En dus ik helemaal blij en vrolijk naar die site toe om de 'TI Gold' te bestellen. Dat is wel een van de duurste maar wel een van de beste. Ik ben er zelfs nog meer tevreden mee dan met Sennheiser en dat zegt veel want ik ben een snob (krul). Dus ik naar die site, staat hij er tijdelijk niet meer tussen. Helemaal down :'DD.

Dus nu heb ik twee anderen uitgezocht. Dan maar even een tijdje goedkope lowriders, tot die TI Gold er weer is (nerd).

Dus nu heb ik de 'Lowrider Pink Print' & de 'Lowrider Glen Plaid' maar besteld.

What do ya think? En oja show me jullie skulls. :9~(of andere koptelefoons :'DD)

[ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 14:23 ]

Wie du mir, so ich dir.

Ik heb deze Wesc. :9~

Only losers can act the way you do

Dolce schreef:
    Ik heb niet zo'n ongelooflijk groot ding, ik heb gewoon oortjes. :Y)

Change, the only good thing in this world.

Oooh wat zonde van de groene, die is zo awesome =(
    Ik heb een zilveren Lowrider, ik vind die 2 die jij hebt besteld echt vet =D
    Dit is de mijne

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Ik vind die roze leeeeeeeeeuk ;o
    En, ik heb die typische witte iPod-oortjes (:

Never run out of reasons to smile...

naaah ik heb alleen maar oortjes ^^
    omdat ik dat makkelijk kan wegmoffelen onder mijn werkleding (A)
    maar die gaan ook zo snel stuk
    bn nu al op mijn vijftigste in twe of drie jaar *:|*

Ik vind 'Lowrider Glen Plaid' wel cool ;o

-

Weetje? Mijn Skullcandy hoofdtelefoon jeukt aan mijn oren. (krul)

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik heb oortjes van Skullcandy maar nu ben ik die dopjes kwijt.

Ik vind die lowriders irritant :X Nou ja ik heb geen skullcandy's, waaant ik weet maar niet welke ik moet nemen x'D (jahaaaa ik ben al een half jaar bezig te kiezen), dus als ik ze heb show ik ze wel ^^.
    Hier! heb je die TI Gold trouwens wel :'O

[ bericht aangepast op 4 april 2010 - 0:41 ]

Get back motherfuckerz'

ik heb geen skullcandy,mr kga er wel een kope -alsk geld heb-
    maar oortjes zijn idd irritand,ij mij zijn die om de 4 weke stuk dus ik kan al een verzameling beginne ._.
    mijn koptelefoon is vn sony, deze (:http://ucables.com/img/ipics/SONY-MDR-XD100-STEREO-R134060.jpg
    mr hij is na bijna 2 jaar al bijna stuk D:

Imperfection Is Beautiful

Ik heb gwn oortjes :p
    Das nog het beste dan zoiets groot en lelijk op u kop te hebbe :X

Stop wishing, Start doing..

Ik ben nu al vier weken bezig met mijn moeder overtuigen dat ik eindelijk een TI Tokidoki ga bestellen.

Don't walk away and leave without a reason.

JustLikeYou schreef:
    Ik heb gwn oortjes :p
    Das nog het beste dan zoiets groot en lelijk op u kop te hebbe :X
    Groot en lelijk, dat past bij mijn hoofd :Y).

Wie du mir, so ich dir.

ik steel altijd oortjes van mijn broer, die heeft er toch te veel. En ik sloop ze altijd binnen twee weken xD

Alis volat propriis

ik heb deze [: maar ik moet binnenkort nieuwe kopen, want hij is dood ): nouja, halfdood.

all I want for christmas is a girlfriend