• Ja ik heb er nu al verschillende gehad. En er zijn er nu al een paar kapot. Gewoon omdat ik ze iedere dag dag in dag uit gebruik, versluiten ze wat sneller als normaal. Maar twee weken terug is mijn 'Green Hesh' doordat iemand me lag te duwen in de trein en toen bleef die hangen. Toen brak die dus doormidden .___. *dies*.

    En ik vind oordopjes heel iritant, want die blijven niet zitten bij mij, want ik heb links een heel klein oor. En ja nu weet ik wat jullie gaan zeggen. "Dan moet je plugs nemen" Die heb ik maar die zijn zelfs te groot voor mijn oor. "Dan moet je een kleiner dopje erop draaien." Het kleinste dopje zit er al op, dus dat gaat niet werken. Dus nu besloot ik, nu ik weer geld heb. Dat ik .. *tromgeroffel* nieuwe skullcandy's wil gaan bestellen. Ja met een s erachter aan dus in meervour ja. Dat heet:Minimaal 2.

    En dus ik helemaal blij en vrolijk naar die site toe om de 'TI Gold' te bestellen. Dat is wel een van de duurste maar wel een van de beste. Ik ben er zelfs nog meer tevreden mee dan met Sennheiser en dat zegt veel want ik ben een snob (krul). Dus ik naar die site, staat hij er tijdelijk niet meer tussen. Helemaal down :'DD.

    Dus nu heb ik twee anderen uitgezocht. Dan maar even een tijdje goedkope lowriders, tot die TI Gold er weer is (nerd).

    Dus nu heb ik de 'Lowrider Pink Print' & de 'Lowrider Glen Plaid' maar besteld.

    What do ya think? En oja show me jullie skulls. :9~(of andere koptelefoons :'DD)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 14:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Elphaba schreef:
    (...)Je had ook een witte met iets goud-achtigs geloof ik, in ieder geval zei ik laatst nog toen ik de Large doorbladerde; 'kijk, die heeft Kirsten' xd

    Edit:
    Die op de grote afbeelding had je toch?
    Nee volgens mij niet :'DD. Ik kan het me in ieder geval niet meer herrineren.


    Wie du mir, so ich dir.

    ANNExROCKT schreef:
    Aah die Lowrider Pink Print wil ik al zo lang maar bij ons verkopen ze die niet in de winkel en via het internet (de Skullcandy site) wil mijn vader niet en ik zou niet weten waar je hem anders kan kopen... :/

    Ik heb deze Skullcandy maar die vind ik stiekem niet meer zo mooi + ik heb hem al 2 jaar :')
    Oe die vind ik wel vet hoor. Damn wat ben jij er dan zuinig op. 2 jaar. Dat lukt mij never nooit niet (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee volgens mij niet :'DD. Ik kan het me in ieder geval niet meer herrineren.
    Ghehe, klopt, ik heb link gevonden van dat topic dat je toen had geopend, toen je ging bestellen; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=45260


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gheheeh :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet nu weer welke, deze. Hij is echt heel fijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Oe die vind ik wel vet hoor. Damn wat ben jij er dan zuinig op. 2 jaar. Dat lukt mij never nooit niet (cat)


    Haha ja ik ben echt heel zuinig met zulke dingen :')
    Mijn mobiel ziet er na 3 jaar nog uit alsof ik hem net een week nieuw heb, mijn mp3 net zo en allemaal van dat soort dingen x'D
    En als er dan iets mis mee is en je gaat terug naar de winkel dan geloven ze het nooit dat ik ze al 2 of 3 jaar heb (:


    dream, dare, fly!

    die zijn leuk ;3
    ik heb geen skullcandy en oordopjes zijn idd irri


    cakes taking over the world

    Ik vind oordopjes juist heel fijn, dan hoef je niet perse met beide oren bij je muziek te blijven ;D

    2 paar scullcandy oortjes [/was er 1 kwijt, had nieuwe gekocht, heeft iemand terug gevonden *weer 20 euro kwijt*] En een koptelefoon, die al ongeveer 6x kapot is gegaan, maar ik lief de media markt [/iets voor jou]. Daar je koptelefoon halen, bij mij is dat uitschuif gedeelte altijd gebroken, en dan kom ik aanzetten met het bonnentje, en dan krijg ik een nieuwe! ^^


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Vind die laatste toch het leukt C:
    En ik heb geen koptelefoon aangezien ik toch alleen in mijn kamer zit C:


    I live for the applause, you will die for it.

    pink (H)
    ik ben niet zo'n skullcandy type

    me love Ifrogz (vooral de nervepipes (H) , ik vind ze wat vrouwelijker ? :8(H)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik had een roze hesh, maar die is door midden gebroken toen mijn bf er per ongeluk op ging zitten. Volgende maand heb ik weer geld genoeg voor een nieuwe (aa), dan neem ik een lowrider denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die pink is leuk.
    Ik heb gewoon oordopjes van mijn Apple iPod Touch. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De mijne is eergisteren overleden.
    Nu moet ik het doen met die slechte oortjes waar niet eens een klein béétje bas in zit. Humpf
    Dit was 'm


    your eyes are like stars in the night.

    Die roze is leuk (:
    & Ik gebruik zelf gewoon oordopjes, want zo'n koptelefoon vind ik zo groot en dan loop ik telkens te klooien met opbergen enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.