• Oké, ik moet echt een wat aan mijn uitstelprobleem gaan doen, want zo gaat het echt niet meer verder. Maar nu eerst mijn biologie maken, jippie ¬¬
    Waarschijnlijk ga ik in slaap vallen (cat)

    Maken jullie ook wel eens huiswerk terwijl je eigenlijk moet gaan slapen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Soms wel nu niet meer daardoor slaap je namelijk slechter.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, ik moet mijn mondeling Duits nog leren -.-'


    If we had not a soul, music would have created it.

    Haha, ik heb hetzelfde.
    Ik moet tegen morgen nog oefeningen Latijn maken, een test van Nederlands leren én alle tijden en wijzen van Engelse werkwoorden leren. Gaat me nooit meer lukken ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik leer meestal wel op tijd maar ik heb regelmatig dat ik iets vergeet en dan leer ik/maak ik huiswerk als ik in bed lig (A)
    Of helemaal niet.


    .

    Als ik moet slapen, ga ik slapen. Dan maak ik het wel even snel in de pauze ofzo. Of niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik moet het nog doen ":X

    Yep. Waarschijnlijk straks weer want ik moest vorige week vrijdag een werkstuk voor aardrijkskunde inleveren dat telde als SE en dat heb ik nog niet gedaan -heb nu vakantie- dus dat MOET ik maandag echt af hebben.

    Maar ik moet nog beginnen.
    :X


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    zo vaak
    ik stel het ook altijd uit
    en dan bedenkn ik me 's avonds dat ik het egt moet gaan maken


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    soms, als ik echt veel hw heb en ik het echt moet doen. ;x

    ik moet eigenlijk ook mijn hw gaan doen, nu want ik moet morgen anders zo veel doen, maar ik heb zoo hard geen zin meer =3

    Ik ben al de hele vakantie zoet met het PWS. Das mn eigen stomme schuld.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik moet alleen nog maar een paar kleine dingen doen aan mijn verslag en dan ben ik klaar

    Ik schrijf mijn huiswerk altijd op school over :X


    ok