Het was echt AWESOME <333.
Ik zou met mijn BF eerst gewoon dinsdag rond 6 uur vertrekken zodat we daar kwart voor 7/ 7 uur zouden zijn bij ahoy.. maar iemand zei op msn dat er al 200 mensen waren bij ahoy, dus wij werden zenuwachtig en gingen maandag avond alsnog naar ahoy toe. HAHAA <333.
We kregen een nummertje ik was nummer 182, dus er waren nog geen 200 mensen maar goed.. later werd het drukker, en .. het was eerst niet koud fso.. helemaal niet..
maar daarna, OMFG! het was ijs en ijs koud.. >__<
5 uur s'ochtends kwamen de tourbussen en dat was echt zo awesome <3. ik zat daar naast me BF helemaal koud en ineens iemand ; DAAR ZIJN DE TOURBUSSEN!! .. en toen kon ik ineens heel snel opstaan, HAHA <33.
Ik was heel blij dat we daarna mochten doorlopen in de rij omdat er stukken open waren, en toen stond ik vooraan in de rij <33.
Ik vond het echt heel erg gezellig, maar de tijd ging zo verdomde langzaam .. ;x ik stond heel goed bij het concert .. bij georg stonden 2 mensen voor me tot het eerste hek <33. alleen het geduw was wel heel erg. ;x
Toen het concert begon was ik echt half in shock fso.. haha, want .. ik zag die bol.. of wat het ook was en ik dacht alleen maar OMGOMGOMGOMGOMG!.. <33. echt awesome <3.
Wat ik wel heeeeeeeél erg irritant vond waren van die duitse meiden. Zij kwamen de heletijd bij mij en wat anderen en vroegen of ze bij ons mochten staan terwijl wij daar half onderkoelt stonden. Ze gingen echt naar iedereen toe, om maar de zorgen dat ze vooraan stonden. Ze gingen niet eens achteraan sluiten ;x
En dat voorkruipen was heel erg irritant.
[ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 10:02 ]