Bij deze even een algemeen topic over het concert van Tokio Hotel in Ahoy, 23-02-2010. Voordat het forum helemaal volgespamt wordt met topics hierover.
Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D
Willom schreef:
Trouwens bij Phantomrider vroeg hij of iedereen zn lichtjes, mobieltjes en camera's UIT wilde zetten, en toen kwam iedereen weer aankakken met zn lichtjes. :'D
Willom schreef:
-late recatie-
Nou, hij wilde zegmaar zijn bas rond zijn lichaam slingeren wjw?
En toen bleef zn bas achter dat gordijn hangen, waar helemaal een gat in zat. :'D
Willom schreef:
Haha. Ik verstond alleen maar 'out'. Maar ik had niet eens zo'n lichtje, en mijn camera zat veilig opgeborgen om mijn nek en mijn mobiel in mijn zak en ik had geen zin het te pakken
Willom schreef:
(...)
-late recatie-
Nou, hij wilde zegmaar zijn bas rond zijn lichaam slingeren wjw?
En toen bleef zn bas achter dat gordijn hangen, waar helemaal een gat in zat. :'D
Ik zat met Only Seven Left echt op een kutplek, dus ik heb dat helaas niet gezien. Anders had ik echt dubbel gelegen
PUKKELxDING schreef:
(...)Ik zat met Only Seven Left echt op een kutplek, dus ik heb dat helaas niet gezien. Anders had ik echt dubbel gelegen
Oh dude, ik vond Only Seven Left echt stom ghaha, ik heb de hele tijd staan kijken van 'wtf' En iedereen deed ook zo'n hartje met z'n hand, en ik als enige mn middelvinger ghaha x3
Terrorist schreef:
(...)
Haha. Ik verstond alleen maar 'out'. Maar ik had niet eens zo'n lichtje, en mijn camera zat veilig opgeborgen om mijn nek en mijn mobiel in mijn zak en ik had geen zin het te pakken
Billy will be proud. n_n
-Die denkt nu dat Nederlanders een dom volk zijn.-