• Doet dus niet meer mee, hij reed op de verkeerde baan. Ik weet het ook niet precies hoor, maar hij is gediskwalificeerd.

    Mijn ma staat nu te schelden, ghehe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    iceymaiden schreef:
    denk niet dat je bij sven aan hoeft te komen met "hey jammer joh, maar volgende keer beter"

    4 jaar trainen en voor wat? helemaal niets. hij reed perfect. tot die coach zn bek open trok waardoor hij ging twijfelen. zou t niet zo heel gek vinden als sven over 4 jaar weer meedoet dat t met een andere coach is.

    een fout is menselijk, maar zo'n fout als deze, niet echt dit is gewoon zwaar klote voor m, ben geen fan van sport maar dit gun je echt niemand om zo door t stof te moeten gaan

    Hij heeft al een goude,en als ik hem was zou ik al blij zijn dat ik mee mog done aan de os.Dus niet echt voor niks.

    Jammer maar helaas.Het was inderdaad een stomme fout maar om hem nu meteen een kutcoash te noemen,vind ik wat ver gaan.vergissen is nu eenmaal menselijk,kan je niks aan doen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Is al een topic over. En lekker voor hem


    when words fail, music speaks.

    Lekker voor hem, haha.


    Smiling but close to tears.

    Mijn ouders en ik zaten ook te schelden. Hij was verdomme eerste geworden anders! Ik ben echt in shock.


    Proud.

    Crimineel schreef:
    Lekker voor hem, haha.

    Wat een gemene reactie 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'

    Casanova schreef:
    KUTCOACH. >< Eikel.
    Whaaaaah, hij had zo vet gewonnen dude. ><


    Waarom kutcoach..
    Iedereen maakt fouten en zo ook de coach van Sven.
    Z'n coach had niet door dat hij al in de binnenbaan had geschaatst omdat hij iets aan het opschrijven was, anders deed iemand anders het wel maar die mogen niet op de baan bij de Olympische Spelen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Casanova schreef:
    KUTCOACH. >< Eikel.
    Whaaaaah, hij had zo vet gewonnen dude. ><

    We houden 't even netjes


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het echt zwaarklote voor hem. 4 jaar lang zitten trainen, je weet dat je eigenlijk de beste bent, je denkt als je over de finish bent van ; yesh ik heb goud. Komt je choach dr aan; je bent gediskwalificeerd. Ik heb echt medelij met hem.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 11:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 feb 2010 - 11:25 ]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoshizora schreef:
    Ik vind het echt zwaarklote voor hem. 4 jaar lang zitten trainen, je weet dat je eigenlijk de beste bent, je denkt als je over de finish bent van ; yesh ik heb goud. Komt je choach dr aan; je bent gediskwalificeerd. Ik heb echt medelij met hem.

    Ik hoorde dat hij zelf al wel dacht dat er iets niet goed was, om hoe het publiek op de tribune reageerde, mompelen enzo.

    DeKrull schreef:
    (...)
    Ik hoorde dat hij zelf al wel dacht dat er iets niet goed was, om hoe het publiek op de tribune reageerde, mompelen enzo.

    Ja dat wel, maar als die over de finish komt zie je hem wel eerst blij kijken enzo ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IK WAS ZO BOOS JONGE ;x en mijn ma moet bijna huilen. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Pantoufle schreef:
    (...)
    We houden 't even netjes


    Sorry.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik had het gezien. Mijn moeder was echt vaag, op dat moment. Vandaag is ze de hele dag al aan het mopperen. Op school lacht iedereen hem uit. Dat vind ik nou echt belachelijk. Tis niet eens zijn schuld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beetje dom van z'n coach.


    Life is hard and then we die

    Als ik hem was, dan had ik die coach zo hard op zijn bek geslagen. Het is echt zo kut voor hem Ö
    En dit was bij ons het gespreksonderwerk van de dag :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.