• Doet dus niet meer mee, hij reed op de verkeerde baan. Ik weet het ook niet precies hoor, maar hij is gediskwalificeerd.

    Mijn ma staat nu te schelden, ghehe.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Angelus schreef:
    Voor heel Vancouver? Of alleen voor vandaag?


    Alleen vandaag, maar dit was zijn laatste race als het goed is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Eh. Okay, volgende keer beter maar weer (:


    your eyes are like stars in the night.

    Fouten maken is menselijk... Jammer dat hij geen goud had.. En die koreaan al blij rennen, en springen.. Gemeen, niet even naar sven toegaan ofzo. Oneerlijk gewonnen..

    Gelukkig komt de ploegenachtervolging nog.
    Over 4 jaar beter sven!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @ Rickjuh:
    Ik denk niet dat Sven erg blij was geweest als die Koreaan naar hem toe was gekomen. "Ey, jammer voor je man!" - Had denk ik niet echt geholpen.

    Verder, idd. Volgende keer beter dan maar...!


    Hope goes lost but never dies.

    Casanova schreef:
    @ Rickjuh:
    Ik denk niet dat Sven erg blij was geweest als die Koreaan naar hem toe was gekomen. "Ey, jammer voor je man!" - Had denk ik niet echt geholpen.

    Verder, idd. Volgende keer beter dan maar...!

    Ghehe. Zag Skobrev ook met die vlag zwaaien terwijl Sven hem wel had af kunnen schieten als hij een geweer had. Pure mazzel voor die gast.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kuuuuuuut wat een stomme fout! Sven had gewoon én goud én een Olympisch record gehad als die coach hem niet naar de binnenbocht had gewezen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    denk niet dat je bij sven aan hoeft te komen met "hey jammer joh, maar volgende keer beter"

    4 jaar trainen en voor wat? helemaal niets. hij reed perfect. tot die coach zn bek open trok waardoor hij ging twijfelen. zou t niet zo heel gek vinden als sven over 4 jaar weer meedoet dat t met een andere coach is.

    een fout is menselijk, maar zo'n fout als deze, niet echt dit is gewoon zwaar klote voor m, ben geen fan van sport maar dit gun je echt niemand om zo door t stof te moeten gaan

    Ik hoop voor die Koreaan dat ie later nog naar Sven toe is gegaan. Je kan op zijn minst ff zeggen dat het zonde is, en dat je meeleeft ofzo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn eerste reactie was: 'Yay, Korea heeft gewonnen ^^'
    Jammer voor Sven. Maar zou hij zelf niet weten wanneer hij de binnen of buiten kant moet nemen?

    Ahnee, fuuuuuuuuuuck.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ja door die stomme kutcoach en huygtfrtyguhihubg D:


    sic itur ad astra

    Kutcoach. Mijn opa stond helemaal te tieren voor de televisie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind 't zó sneu voor Gerard Kemkers, en ook voor Sven natuurlijk, maar goh! Wat 'n blunder o_o

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 8:25 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    beautevil schreef:
    Mijn eerste reactie was: 'Yay, Korea heeft gewonnen ^^'
    Jammer voor Sven. Maar zou hij zelf niet weten wanneer hij de binnen of buiten kant moet nemen?

    Dat wist hij waarschijnlijk ook wel, maar zoals je vast wel gehoord/gezien hebt, heeft Gerard Kemkers -zijn coach- gewezen, en waarschijnlijk gezegd, dat hij naar de binnenbaan moest.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prophet schreef:
    (...)

    Alleen vandaag, maar dit was zijn laatste race als het goed is.

    Hij heeft nog ploegenachtervolging.


    "I shut my eyes in order to see.'