• Gisteren kwam mijn nieuwe akoestische gitaar binnen. Yay! En nu heb ik 3 gitaren: Meet my guitars. De linkse is nieuw ^^. Het komt vast erg verwend over maar dat is het niet: Die rode, dat was mijn eerste waarop ik mezelf alles heb geleerd en die kocht ik voor 20 euro op de rommelmarkt (is nu ook helemaal verkloot). De 2e kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag van m'n vader, hij dacht al zijn afwezige jaren even goed te maken door een gitaar op te sturen. Maar hé, f*ck him, I have an electric guitar! :'D En die nieuwe kocht ik van m'n verjaardagsgeld :3 Interessant he :'D
    En nu wil ik weten hoe jullie instrumenten eruit zien :3

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 17:36 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb ook een akoestische gitaar. =)
    Je link werkt niet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je link doet het niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb een akoestische én een elektrische gitaar :Y)


    it's ok to be gay!

    Awesome :33 ik speel geen instrument maar ik wil wel graag gitaar leren spelen :9~


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb één bass, een thunder 4-I. Maar ik speel ook graag op de Fender van m'n pa. ;D

    En ik krijg een ukelele over een maandje. ^^


    we were young but we were blind.

    Oja, zelf speel ik piano.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wil doodgraag gitaar leren spelen, alleen heb ik totaal geen tijd om naar de muziekschool te gaan ;(

    Ik ben jaloers op jou ;o


    The soul needs autumn.

    Die misselste heeft mijn broer ook maar dan met donkerrood en zwart (dacht ik x))


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stoer! ;D


    When you can live forever, what do you live for?

    NJ schreef:
    Ik wil doodgraag gitaar leren spelen, alleen heb ik totaal geen tijd om naar de muziekschool te gaan ;(

    Ik ben jaloers op jou ;o

    Dan leer je het jezelf, heb ik ook gedaan omdat ik geen geld had voor de muziekschool ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.