• Lieve mensen,
    Ik heb mn week niet. Eerst voorkom ik samen met mijn zusje en tante een zelfmoord, de volgende dag slijt je bij slachtofferhulp, de dag daarop moet je een verklaring afleggen en nu krijg ik net te horen dat we mijn lieve trouwe hond Boef moeten laten inslapen.
    Het leven is niet eerlijk. Boef verdiend het niet om al dood te gaan. Ze is dan misschien oud, maar ik ga haar zo hard missen. Om half 12 wordt ze ingeslapen.
    Ik moest het gewoon even kwijt. Het werd me even te veel.
    Byez <3

Bored.

(...)
    Jaa indd, Daar heb je ook wel weer gelijk in.
    En dat van jouu vind ik echt sneu.
    Leef zo met je mee!

Thx, ik ook met jou. Dat je nu al weet dat je hond er over twee weken niet meer is. Dat moet vreselijk zijn. Ik had gister al wel door dat Boef niet meer lang zou leven, maar dat het nu al gedaan zou zijn zag ik ook niet aankomen.
    Ik vindt het ook heel sneu voor Banjer (onze andere hond) Zij is nu haar speelmaatje kwijt. En Pino (onze kat) kan nooit meer bij Boef gaan liggen. God, ik zit hier nu gewoon te janken.

Bored.

(...)
    Thx, ik ook met jou. Dat je nu al weet dat je hond er over twee weken niet meer is. Dat moet vreselijk zijn. Ik had gister al wel door dat Boef niet meer lang zou leven, maar dat het nu al gedaan zou zijn zag ik ook niet aankomen.
    Ik vindt het ook heel sneu voor Banjer (onze andere hond) Zij is nu haar speelmaatje kwijt. En Pino (onze kat) kan nooit meer bij Boef gaan liggen. God, ik zit hier nu gewoon te janken.
    '

indd. Ik kan er ook wel om jankee. Om die verhalen ik vind het zo zielig als huisdieren doodgaan o_o
    x.

She is waiting for you, so don't break her heart.

(...)'
    indd. Ik kan er ook wel om jankee. Om die verhalen ik vind het zo zielig als huisdieren doodgaan o_o
    x.

God, dit gaat heel stom klinken: Ik vertel Boef, Banjer en Pino altijd alles. Al is het alleen omdat ik zeker weet dat zij het niet verder vertellen en dat ze me niet zullen uitlachen.

Bored.

heel veel sterktee <3(flower)

Nvt

Aah lieverd
    Dat vind ik zo erg voor je
    Ik wens je dan ook veel sterkte !
    Ik heb zelf ook een hond en ik zou ook even kwijt moeten want je bent nu eenmaal gehecht aan je hond dus veel sterkte lieverd, en weet dat ik er voor je ben !
    Sparky.

Going crazy from the Moment I met You <3

Veel sterkte !!

Ik weet hoe het voelt als je huisdier waar je veel van houdt moet ingeslapen worden.
    Is gebeurt met onze kat, hij was nog jong.
    Als het kan ween dan goed uit, dat helpt veel bij het verwerken !
    xx.

Even bad men love their mothers -

Veel sterkte !!
    Ik weet hoe het voelt als je huisdier waar je veel van houdt moet ingeslapen worden.
    Is gebeurt met onze kat, hij was nog jong.
    Als het kan ween dan goed uit, dat helpt veel bij het verwerken !
    xx.

Ik heb de afgelopen week genoeg gehuild. Ik wil niet meer huilen.

Bored.

Huilen kan je niet tegenhouden !!
    Je mag het niet opkroppen !!

Mijn mening

xx.

Even bad men love their mothers -

sterkte, dudie <3

Veel sterkte meissie *geeft schouderklopje*

Groezrock was AWESOME! <3

Ik wens je heel veel sterkte <333

Tanya is de beste.

Thanx People <3

Bored.

ik moest men kat ook laten inslapen, hij had epilepsie O.o"
    ik wist niet eens dat dat ook voorkwam bij katten :S

I don't mind you keeping me on pins and needles...

Sterkte! x3

-

Heftig, heel veel sterkte allebei! (flower)

Weet hoe jullie je voelen... Ik had een paar jaar geleden ook een hond. Die had kanker. Toen was ze geopereerd, operatie was geslaagd maar het was toch uitgezaaid. Toen moest ze ook worden ingeslapen...

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg