• Ik heb een spreektbeurt maar weet geen onderwerp, help?
    Het mag niet langer zijn dan 10 minuten dus heel veel onderwerpen vallen af want die zijn dan te groot. ._____.

    Maar ik wil er wel in geïntresseerd zijn anders heb ik er geen zin in, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Euhm, er was hier een topic over een meisje van 16 die niet groeide, dus er uit zag als nog een kleuter. Dat vind ik wel nog interessant om over te doen. Voor de rest;
    - Mythes
    - Lakemonsters (monster van lochness...)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    een bepaalde film of muziek

    zet anders je interesses er bij xD
    dan kunnen we je gemakkelijker helpen :D


    Change, the only good thing in this world.

    ;o
    -Een mythe/sage: (De doos van Pandora, Koning Arthur, Dracula, de sprookjes van Grimm - soms zijn ze heel erg eng, als je ze beter bekijkt ;p - ofzo, of misschien kan je gewoon ergens een lijst met mythes zoeken en dan er een vinden die je het meest interessant lijkt en daar dan informatie over opzoeken. Griekse of Oud-Romeinste mythes zijn echt boeiend meestal. ;p
    -Of over weerwolven of vampieren en dergelijke toestanden. Hoe het ontstaan is enzo.
    -Of je doet het over Jack The Ripper of andere onopgeloste mysterieuze zaken uit de geschiedenis of zelfs uit het heden. Misschien is dat nog interessanter.
    -Hekserij.
    -MacBeth (misschien kan je uitzoeken waarom die naam nooit in een theaterzaal wordt uitgesproken, hihihi xd)
    -Je kan het doen over het leven op andere planeten, over aliens enzo. Over interessante gebeurtenissen of ontdekkingen die ermee te maken hebben. Dat is meestal heel boeiend.

    Verder kan ik nergens meer opkomen, maar als er iets leuks me te binnen schiet, weet ik het je te zeggen. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    MacGregor schreef:
    ;o
    -Een mythe/sage: (De doos van Pandora, Koning Arthur, Dracula, de sprookjes van Grimm - soms zijn ze heel erg eng, als je ze beter bekijkt ;p - ofzo, of misschien kan je gewoon ergens een lijst met mythes zoeken en dan er een vinden die je het meest interessant lijkt en daar dan informatie over opzoeken. Griekse of Oud-Romeinste mythes zijn echt boeiend meestal. ;p
    -Of over weerwolven of vampieren en dergelijke toestanden. Hoe het ontstaan is enzo.
    -Of je doet het over Jack The Ripper of andere onopgeloste mysterieuze zaken uit de geschiedenis of zelfs uit het heden. Misschien is dat nog interessanter.
    -Hekserij.
    -MacBeth (misschien kan je uitzoeken waarom die naam nooit in een theaterzaal wordt uitgesproken, hihihi xd)
    -Je kan het doen over het leven op andere planeten, over aliens enzo. Over interessante gebeurtenissen of ontdekkingen die ermee te maken hebben. Dat is meestal heel boeiend.

    Verder kan ik nergens meer opkomen, maar als er iets leuks me te binnen schiet, weet ik het je te zeggen. ^^


    God, wat ben je geniaal.
    Ik ga die dingen ook gebruiken, mocht ik ooit een spreekbeurt doen :X
    Eigelijk zijn het bijna allemaal onderwerp die ik wel leuk vind...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jack the ripper :')
    Daar hebben wij het onlangs in Engels over gehad. Dat kan je wel doen! Is interessant en er is vast een heleboel over te vinden!


    Never run out of reasons to smile...

    Twinkle schreef:
    Jack the ripper :')
    Daar hebben wij het onlangs in Engels over gehad. Dat kan je wel doen! Is interessant en er is vast een heleboel over te vinden!

    Ja. Maar dat zou wel wat langer kunnen duren dan 10 minuten. Het is een ingewikkeld onderwerp.
    Maar aan haar de keus. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Cola, bananen, nagellak.

    Michael Jackson? Althans, ik ga daar mijn spreekbeurt wel over doen.


    .

    Jack the Ripper :9~
    en dan kan je misschien 2 theorieën uitkiezen over wie Jack the Ripper dan wel mag zijn. :Y) Je kan eigenlijk wel kiezen hoe lang het duurt, je vertelt gewoon de hoofdzaken zeker en dan wijd je een beetje uit ergens en voila. :3

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 11:32 ]


    All was well.

    Ik moet ook een spreekbeurt houden, Ik doe het over Engeland


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Over een stad ofzo.
    Bv;
    Dallas *country*.
    New York *Gangs*
    Rio *Armoede*
    Amsterdam *Coffeeshops*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn onderwerpen vindt niemand boeiend, al helemaal de gemiddelde middelbare schoolleerling niet :'D


    Special-effects over films misschien?


    No growth of the heart is ever a waste

    Jack the Ripper is wel cool. Denk dat ik die ga doen C:


    I live for the applause, you will die for it.