• Ik heb een behoorlijke klote periode achter de rug gehad, zeg maar de eerste 19 jaar van mijn leven. Nu lijkt eindelijk alles beter te gaan en nu lijken eindelijk dingen me mee te zitten.

    Dit jaar gaat heel erg speciaal worden. Er is namelijk een persoon die heel veel voor mij betekent, namelijk Nena. Nee ik ben niet zomaar een obsessed fan ze betekent echt heel veel voor me. -iets wat sommige die me goed kennen wel weten en begrijpen- het is al heel vaak misgelopen toen ik de kans kreeg haar te ontmoeten. 5x al om precies te zijn. Maar dingen gebeuren altijd om een reden, dat is gewoon zo. Ik voel nu gewoon dat ik er klaar voor ben. Voor een nieuwe start en een nieuw begin. Dit jaar heb ik al 3x contact gehad met Nena, ze heeft me zelfs bedankt voor de felicitaties toen van dat topic van toen Larissa een kindje kreeg.

    Én ze komt nu 2 keer naar Nederland. Ik ga er allebei heen en ze weet dat ik kom. En het gaat gewoon zo ontzettend speciaal worden.. En nu ben ik helemaal blij, maar ik voel me ook vet weird. Want dit is gewoon iets waar ik al bijna mijn halve leven naar uit kijk, en nu.. heb ik het gewoon. Krijg ik het gewoon. Nu heb ik gewoon echt even dat magische gevoel, alsof er nooit meer iets fout kan gaan en dat ik voor altijd gelukkig zal blijven. Het klinkt zo kinderlijk en achterlijk, maar het voelt gewoon heerlijk.

    Sorry voor mijn gewazel maar ik moest het even kwijt:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    leuk voor je! :D

    Ik ben echt blij voor je!:D

    Aawh, i'm happy for you. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Marshmellow schreef:
    'k ben zo bllij voor je! =)

    Oh dat is echt super! Ben blij voor je ^^


    -

    Kijk, van zoiets word ík dus ook blij van (:
    Ik vind het fijn als iemand gelukkig is xd.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind het echt heeel erg leuk voor je ^^


    dream, dare, fly!

    Ik wou dat bij Strify ooit lukte :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik ben echt blij voor je, véél plezier! C:


    I live for the applause, you will die for it.

    o.o

    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA,
    KIRSTEN JE GAAT NAAR NENA !!!

    En wie nu m'n caps durft te veranderen, geef ik een schop onder z'n ass. En ik meen het. (cat)

    Sentiment schreef:
    Dat is echt heel fijn. Ik ben blij voor je.


    we were always meant to say goodbye.

    Blij voor je! :D


    When you can live forever, what do you live for?

    Zalig voor je ^^
    Ik heb ook zo'n mensen hoor ^^
    Ik begrijp je wel.


    I'm Wondering... He is still dropdead gorgeous?

    Héél veel plezier!
    Het is je gegund.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat leuk voor je. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson