• Ik heb een behoorlijke klote periode achter de rug gehad, zeg maar de eerste 19 jaar van mijn leven. Nu lijkt eindelijk alles beter te gaan en nu lijken eindelijk dingen me mee te zitten.

    Dit jaar gaat heel erg speciaal worden. Er is namelijk een persoon die heel veel voor mij betekent, namelijk Nena. Nee ik ben niet zomaar een obsessed fan ze betekent echt heel veel voor me. -iets wat sommige die me goed kennen wel weten en begrijpen- het is al heel vaak misgelopen toen ik de kans kreeg haar te ontmoeten. 5x al om precies te zijn. Maar dingen gebeuren altijd om een reden, dat is gewoon zo. Ik voel nu gewoon dat ik er klaar voor ben. Voor een nieuwe start en een nieuw begin. Dit jaar heb ik al 3x contact gehad met Nena, ze heeft me zelfs bedankt voor de felicitaties toen van dat topic van toen Larissa een kindje kreeg.

    Én ze komt nu 2 keer naar Nederland. Ik ga er allebei heen en ze weet dat ik kom. En het gaat gewoon zo ontzettend speciaal worden.. En nu ben ik helemaal blij, maar ik voel me ook vet weird. Want dit is gewoon iets waar ik al bijna mijn halve leven naar uit kijk, en nu.. heb ik het gewoon. Krijg ik het gewoon. Nu heb ik gewoon echt even dat magische gevoel, alsof er nooit meer iets fout kan gaan en dat ik voor altijd gelukkig zal blijven. Het klinkt zo kinderlijk en achterlijk, maar het voelt gewoon heerlijk.

    Sorry voor mijn gewazel maar ik moest het even kwijt:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    leuk voor je

    Hoe geraak je altijd tot bij hen? O.o
    Hoe geraak je zomaar in contact met bekende mensen?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Compass schreef:
    Hoe geraak je altijd tot bij hen? O.o
    Hoe geraak je zomaar in contact met bekende mensen?
    Uhm geen idee. Je komt altijd uit bij de mensen waar je bij uit hoort te komen. Jou soort mensen. :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Awh, ik ben echt super blij voor je! <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wat leuk (: !


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Omg, Kirs! Dit wordt jou jaar _O_


    -

    Ik snap wel dat je je zo kan voelen, soms lijken die mensen je er gewoon door te kunnen trekken, door die moeilijk periodes/momenten. Ik vind het in ieder gevaal heel fijn voor je want je lijkt me dat echt te verdienen. Ik hoop voor je dat je haar mag ontmoeten want ik voel aan mijn kleine teen dat je dat gewoon heel erg hard verdiend. :)

    Wauw, dat is echt geweldig voor je!
    Alvast veel plezier hé :]


    you're my favourite part of the day ~

    Scarecrow schreef:
    Ik ben echt blij voor je, véél plezier! C:

    Lieve Kirsten, ik wens je superveel plezier. Ik ben echt enorm blij voor je, ik hoop dat je nog veel mooie momenten mee gaat maken in je leven!


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Kirsten, het is je gegunt! Ik ben zo blij voor je, dat het nu eindelijk goed gaat, of in iedergeval beter. (flower)

    Dat is heel erg leuk voor je! Geniet ervan! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dolce schreef:
    Ik vind het prachtig voor je, en je verdient het ook<3 En het klinkt helemaal niet kinderlijk, dat vind ik tenminste niet. :Y)

    Ik hoop dat ik ook eens zoiets mag meemaken,[/ook al ben ik nog steeds er niet uit waar ik fan van wil worden] =')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat is serieus heel vet :)
    Ben blij voor je.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Veel plezier!!