• Ik heb een behoorlijke klote periode achter de rug gehad, zeg maar de eerste 19 jaar van mijn leven. Nu lijkt eindelijk alles beter te gaan en nu lijken eindelijk dingen me mee te zitten.

    Dit jaar gaat heel erg speciaal worden. Er is namelijk een persoon die heel veel voor mij betekent, namelijk Nena. Nee ik ben niet zomaar een obsessed fan ze betekent echt heel veel voor me. -iets wat sommige die me goed kennen wel weten en begrijpen- het is al heel vaak misgelopen toen ik de kans kreeg haar te ontmoeten. 5x al om precies te zijn. Maar dingen gebeuren altijd om een reden, dat is gewoon zo. Ik voel nu gewoon dat ik er klaar voor ben. Voor een nieuwe start en een nieuw begin. Dit jaar heb ik al 3x contact gehad met Nena, ze heeft me zelfs bedankt voor de felicitaties toen van dat topic van toen Larissa een kindje kreeg.

    Én ze komt nu 2 keer naar Nederland. Ik ga er allebei heen en ze weet dat ik kom. En het gaat gewoon zo ontzettend speciaal worden.. En nu ben ik helemaal blij, maar ik voel me ook vet weird. Want dit is gewoon iets waar ik al bijna mijn halve leven naar uit kijk, en nu.. heb ik het gewoon. Krijg ik het gewoon. Nu heb ik gewoon echt even dat magische gevoel, alsof er nooit meer iets fout kan gaan en dat ik voor altijd gelukkig zal blijven. Het klinkt zo kinderlijk en achterlijk, maar het voelt gewoon heerlijk.

    Sorry voor mijn gewazel maar ik moest het even kwijt:Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh wat leuk voor je, ik ben echt blij voor jou! (flower)


    Tanya is de beste.

    Aaah, Kirst toch, wat megasuper voor je!<3
    Ik zit hier nu te glimlachen omdat ik zo blij voor je ben :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat heb je zeker verdiend (flower)
    Veel plezier alvast (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ken je niet, maar je klinkt echt heel erg alsof ze ontzettend speciaal voor je is. Ik denk dat er nu niemand op de wereld is die het meer verdient dan jij. Ontzettend veel gefeliciteerd, en maak er leuke dagen van! Al twijfel ik er niet aan dat dat wel gaat lukken haha.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 22:18 ]


    Save me with your love tonight.

    Meid, heel erg veel plezier! Je verdient het om te genieten =)


    Life is hard and then we die

    Wow ;o
    Super, echt. Ik ben blij dat het je zo gelukkig maakt. Mij maken zulke dingen ook gelukkig, alle, dat denk ik toch. Niet dat ik ooit al is iemand heb ontmoet ofzo, maar er is wel 1 iemand die mijn leven zou verbeteren als ik haar zou ontmoeten, haha ;d
    Als je Nena ontmoet, dan denk ik dat je echt contact met haar moet houden. (:
    Het is echt fantastisch en zo goed van je dat je zo'n doorzetter bent en dat je erin gelooft, want alleen op die manier bereik je iets. ;3
    Hoe krijg je het toch voor elkaar? ;d


    Where there is a sea there are pirates...