Jaja, ik weet gewoon wat er allemaal achter jullie verliefdheid zit ^^
(bron, P-magazine .. maar dat doet er niet toe)
Waarom alle tienermeisjes dus vallen voor de jongens van th is heel simpel uit te leggen, de jongens lijken zeer bereikbaar, ze komen uit Duitsland, wat naast de deur ligt, en dat LIJKT al veel bereikbaarder dan Amerikaanse sterren zoals Justine Timberlake, en natuurlijk, kan je ook heel veel info over de jongens vinden op internet, en hoe meer je over de jongens weet, hoe meer je denk te ze gaan kennen, en na een tijd denk je gewoon dat je ze persoonlijk kent, waardoor je DENKT dat je verliefd word, en natuurlijk zullen al deze liefdesverhaaltjes op Quizlet ook wel een rol spelen
Dit is een mengelmoes van mij en P-magazine ^^
Sla me nu niet dood ofz, maar als jullie uit jullie 'verliefde' fase zijn, gaan jullie allemaal denken
'OMG monkeyball had zo hard gelijk'
Xx
-
3 aug 2008 - 23:173 aug 2008 - 23:183 aug 2008 - 23:193 aug 2008 - 23:19
Totally AGREE!
Bored.
3 aug 2008 - 23:19Ik snap ut
She is waiting for you, so don't break her heart.
3 aug 2008 - 23:203 aug 2008 - 23:21je kan het pas ECHT verliefd noemen als je die persoon ook persoonlijk kent x] en wij kennen TH niet persoonlijk dus x'D
don't Worry...Be gay.
3 aug 2008 - 23:22je kan het pas ECHT verliefd noemen als je die persoon ook persoonlijk kent x] en wij kennen TH niet persoonlijk dus x'D
ik noem nooit iets echte verliefdheid ik geloof daar namelijk niet echt in ^^
maar verliefd op iemand die je niet persoonlijk kent, kan al helemaal niet ^^3 aug 2008 - 23:22Ik ben verliefd op de Tom Kaulitz, wie ik denk dat hij is. En dat is niet de player zoals iedereen zegt. Misschien in het echt wel, maar niet in mijn gedachten ^^
3 aug 2008 - 23:23Ik ben verliefd op de Tom Kaulitz, wie ik denk dat hij is. En dat is niet de player zoals iedereen zegt. Misschien in het echt wel, maar niet in mijn gedachten ^^
Je bent dus verliefd op je fantasie, met een prentje ^^3 aug 2008 - 23:233 aug 2008 - 23:30Ik ben niet verliefd, of nouja wel verliefd maar niet op iemand van Tokio Hotel
Maar op één of andere manier ben ik weer wel verliefd maar dan op hun muziek & hun concerten & blablabla
ok ik ben ingewikkeld bezig3 aug 2008 - 23:37(...)
Je bent dus verliefd op je fantasie, met een prentje ^^
jupp x']
Problemen mee?3 aug 2008 - 23:41je hebt gelijk...
je kan gwn niet veliefd worden op iemand die je eigenlijk niet kent... want hoe goed kennen we TH nu?? alleen maar voor de camara/intervieuwa, das toch anders
simpel gezegd: ik deel je mening_O_I am an idiot, I move.
3 aug 2008 - 23:46Tja het is waar
Maar het is zo leuk om op hun te geilen
death to the one at the end of the serenade.
4 aug 2008 - 0:40