• Geeen commetaar -,-
    ikzelf niet dan hé,
    btw. me vriendin komt morgen.'
    me neef gaat Vrijdag trouwen.
    lekker boeiend -,-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik heb net mijn hond onder het bed vn mn ouders vandaan moete trekke xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oké, ik vind het oké dat je telkens topics opent, maar als je er dan zelf dingen bijzet wat je zelf niet boeiend vind, doe het dan niet :')
    Btw, ik heb niets leuks te melden.


    I recycle my thoughts.

    ik heb net mijn hond onder het bed vn mn ouders vandaan moete trekke xD

    Aaaah poor doggy <3


    I recycle my thoughts.

    Begint het nou al weer?


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Mijn hond ligt op sterven. Is dat boeiend?


    Bored.

    eeh, nja,

    1dat men beste vriend een player is en hij geeft een gewone vriendin en een 'sex' vriendin

    2. en dat een andere vriend van me ontmaagd is en eerst was hij er trots op, maar toen lachte ik hem uit omdat het meisje echt LELIJK was, en nu zegt hij dat het geen waar is, en is het meisje diep gekwetst

    interessant genoeg

    Mijn 2 beste vrienden xD

    ze moest gaan wandelen xD het was zieliger geweest als we haar hadde late zitte en dat ze dr behoefte de hle nacht had moete ophoude -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Begint het nou al weer?

    Sorry? Ik geef alleen mijn mening. Als je door wil gaan, ga vooral je gang. Stoor je niet aan mij.


    I recycle my thoughts.

    Ik zit nu op het nieuwe profiel, van mij en mijn vriendin; Noa; MAGICDAY ^^
    Dat van mij is; Doraaa
    Oke, boeit je vast niet veel x'D

    Mij valt me nu vooral op dat er ook een paar bxtchen op quizlet zitten =P
    Ze hebben 't soms wel heeel moeilijk om vriendelijk te blijven . -.-"
    Nuja .
    Ook niet interessant .
    Ik heb trouwens ook geen zin om te gaan slapen .
    Ook niet interessant .
    =D
    x


    /

    Nou leuk is het niet, wel onnozel
    Ik heb met de fiets van mijn nicht gereden moest met haar zus (mijn andere nicht dus) iet gaan halen in de winkel. en toen we terug vertrekken om naar huis te gaan. Snij ik mij aan iets van har fies (dat ding voor haar ketting is er af) en het pikte een beetje dus ik dacht oh dat is maar een schaafwonde.
    Als we terug bij mijn tante zijn en ik ben bezig op de pc, ik moest mijn nicht een lieke laten zien, kijk ik naar mijn been. Een goeie snee in.
    En ik dacht oh dat is maar 2cm diep of zo, vraag ik het vandaag aan mijn ma is het 6cm diep. Tof om te weten dacht ik zo


    Live life limitless.

    Ik was vandaag op de boekenmarkt van Deventer¬¬
    wel lekker mensjes gekeken(lol)


    I am an idiot, I move.

    Ik zit Hancock te kijken met mijn ouders (puh) Heb ´m als in de bios gezien maarja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heb mijn haar gekleurd, ik ga zaterdag naar Plopsaland met 1 van mijn beste vriendinnen. Uuuh Daar ga ik de cast van Het Huis Anubis zien..

    Uhm dat is het x3


    Let the Night embrace you

    Het regent op de keien, de kikkers gaan weer vrijen!
    Ja, het regent hier heel hard O.o


    Bored.