• Ik heb een wondje op de pink van mijn muishand en die blijft maar bloeden. Ik heb er nu een zakdoek om gewikkeld, maar die flikkert er de hele tijd af.
    En typen gaat al net zo moeilijk als iets met de muis doen.

    Haten jullie wondjes op jullie handen ook zo erg? (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb nooit wondjes op mijn handen.. wel altijd op mijn voeten en die bloeden ook als een rund! dat haat ik wel.. vooral als het ook nog pijn doet..

    je moet er ijs opleggen dat stopt bloeden..
    of je moet het wondje leeg zuigen.. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 19:29 ]


    Je moet worden wie je bent.

    hahah :]
    ik haat dat ook, ik heb dat heel vaak omdat ik altijd ga paardrijden en dan ben ik zo lomp om me altijd open te halen (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb nooit wondjes op mijn handen. Alleen wondjes die ik op mijn handen heb komt door het werk :P Heb je als je met messen werkt hihi


    La credenza è una medicina contro il timore

    DARKxMIRROR schreef:
    hahah :]
    ik haat dat ook, ik heb dat heel vaak omdat ik altijd ga paardrijden en dan ben ik zo lomp om me altijd open te halen (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    er zit iets in mn kamer waar ik mijn hand altijd aan open haal ö. Ik ben er nog steeds niet achter wat het is. Mja ik laat het altijd bloeden.. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Sprinkles schreef:
    Ik heb nooit wondjes op mijn handen.. wel altijd op mijn voeten en die bloeden ook als een rund! dat haat ik wel.. vooral als het ook nog pijn doet..

    je moet er ijs opleggen dat stopt bloeden..
    of je moet het wondje leeg zuigen.. :Y)

    hahah :'DD
    hoezo doe dat laatste maar niet,
    of wel soms Elien? (krul)

    Jeps ik haat wondjes ook

    onlangs had ik een sneedje juist op de plaats waar ik met men vinger een snaar moest raken kon een week geen gitaar meer spelen

    Veel beterschap aan je vinger


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Aaaarch ja, dat is irritant want je gebruikt je handen voor heel veel dingen :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Jhaaaaaaaa -_______________________-'


    I found myself in Wonderland.

    ja, ik moest een sjabloon uitsnijden vorige week, en ik snijdde recht in men vinger en dat was echt heeel diep, en deze donderdag ging ik dus verder (want ik moest vorige week nar de ehbo enzo, dus had geen tijd meer, ik was egt misselijk xD) en deze do, sneed ik, in de zelfde vinger, op exact het zelfde plaatsje xD


    And all the girls in the front row scream your name.