• Ja, want dat vind ik interessant om te weten :'D

    Ik een lang zwart jurkje, met daaroverheen een zwart-wit gestreept shit. En een grijze legging, zwarte uggs, en ik draag een knalrood sjaaltje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Donker blauwe spijker skinny, blauw zwart geblokt blousje, witte leren allstars, witte riem, horloge en zwarte leren armband.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niks, ik ben liever bloot.


    Grapje :'D

    Ik heb een lange trui aan met daaronder legging.


    --

    Blauwe skinnyjeans met een gestreepte t-shirt en een grijse cardigan en pantoffels.

    een blauwe skinny jeansbroek met scheurtjes in, een grijs t-shirt van Mickey & Minnie Mouse; een zwart/witte trui erboven en een soort van bruin met witte Uggs :')

    Te groot mannenoverhemd, een wit topje met zwarte roosjes, een broek und sokken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn Hellow Kitty pyjama;)


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Een geblokte vest met grauwe paarse en blauwe kleuren.
    Een gewone Jeans en teenkousen. ^^


    Let the Night embrace you

    een baggy broek, wit&licht groen gestreept + een grijze trui =D


    Let's do this poo

    een paarse pyjama broek met roze bloemetjes,
    een wit shirt, ondergoed, dikke roze sokken en een te groot blauw fleece vest.
    charmant. XD


    AAP

    grijze lange Cardigan, paars shirt, donkerblauwe skinny en zwarte Vans :)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2010 - 22:34 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Paars-wit geruitte pyjama-broek, lichtblauw strecht-topje en lelijk bruin legervest dat lekker zit 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een fushiapaarse skinny met panterprint, en daaronder m'n Uggs, daarop een fushiapaars truitje met een soort colbertje er overheen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    New kids shirt & baggy jogging broek ='D


    I solemny swear i am up to no good

    Groen t-shirt met een soort vage bloemetjesprint, een mouwloos wit katoenen vestje met 2 touwtjes om hem vast te maken (met pluimpjes eraan) zwarte jeansbroek en donkerbruiken fake uggs. :)


    Love is the movement <3

    haha, nu m'n pyjama! (:
    Maar net had ik zo'n grijze/bruin achtige legging, beige shirt en een riem en een bruin vestje.


    Even a white rose has a black shadow.