• Ja, want dat vind ik interessant om te weten :'D

Ik een lang zwart jurkje, met daaroverheen een zwart-wit gestreept shit. En een grijze legging, zwarte uggs, en ik draag een knalrood sjaaltje.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

ik draag nu op dit moment mijn pyjama. ()=]

Een rode peignor, met daaronder helemaal niks. jk.
    Neen, een Atl-shirt, die ik toch eens in de wasmand ga moeten smijten ;x Een zwart vestje dat kapot geknabbeld is door mijn hond en een skinny jeansbroek die al even kapot is. :')

Groene pyjama =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Een pyjamabroek met strepen.

mijn roze pyjama :D

"Let them eat cake!"

Donkere skinny jeans, bandshirt van greenday, een vest zwart/wit geblokt, gestreepte kniekousen en ondergoed like duh :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

blauwe skinny, zwart shirt met lange mouwen, grijze laarzen;)

Never forget the things that make you smile

Roze ruitjes pyjama. 8D

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Mijn pyjama met Hello Kitty erop xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

rode trui met rode vest eroverheen
    met een zwarte skinny en lekkere warme sokken :]

een topje, een t-shirt & mijn pyjama.
    & sokken van Hello Kitty ;D.

None but ourselves can free our minds.

Een grijze -broek-legging, bovenstukje van pyjama en daarover een donkergrijze wollen vest. (nerd)

we've only said goodbye with words

Zwarte joggingbroek, grijs shirtje en een blauw vest. Het past niet samen, maar ik kom het huis deze middag toch niet uit.

Lebasi schreef:
    Zwarte joggingbroek, grijs shirtje en een blauw vest. Het past niet samen, maar ik kom het huis deze middag toch niet uit.

Jij sluns. :'D

zwarte skinny met bruine uggs, een grijs topje met een gebreeën grijs vestje erop.

Life begins at the end of your comfort zone