Dat is Tavi Gevinson, ze is een fashionblogger van 13 die bevriend is met de hotste designers. Wie wil dat nou niet?
ik ben nu een beetje jaloers op der blog aan het kijken die meer dan 50.000 volgers heeft.
Dolce schreef:
(...) Misschien moet je toch psychologie gaan studeren.
Hahah nee doe mij maar ervaringsdeskundige. Dan ben ik al uitgeleerd. En ik leer liever niet voor het bestuderen van gekte als alle medestudenten en docenten om me heen zelf nog gekker zijn als de patiënten die ze zogenaamd ooit zouden moeten helpen.
Maar weer terug ontopic. Wat doet ze dan eigenlijk? Of gewoon enkel blogjes schrijven en netwerken met beroemde mensen. Ik wil liever niet weten hoe ze dat doet eigenlijk.. ._____o
Gheheh aardig zijn hoeft tegenwoordig schijnbaar ook al niet meer. Je kiest wel echt dé foto uit, waardoor iedereen een totaal verkeerde indruk van der krijgt. -hahah geen idee waarom, maar die smilie is de bom-
Ik vind dat ze wel een mooi gezichtje heeft, maar ook zoiets kan ik niet jaloers zijn. Je zult zien dat ze nu al geen tijd en zin meer heeft een kind te zijn. Als ze pech heeft heeft ze over 4 jaar de meest denkbare stoornissen en verslavingen die een mens maar kan hebben. Ik hoop het niet voor haar, maar zo loopt dat meestal wel, en vooral als je vanaf zo'n jongen leeftijd goed gemanipuleerd kunt worden. En je kunt inderdaad aan haar ogen zien, dat er nu al een hele hoop niet meer echt klopt, best triest vind ik dat eigenlijk.
Idd, zo gaat dat meestal. & ze heeft mss wel een mooi gezichtje, maar ik ben niet echt gek van d'r haar & de kleren & die bril. Ik vind het maar belachelijk. ;x
Ik vind haar wel cool ^^ Al zou ik niet kunnen zeggen dat ik jaloers op haar ben.
De enige mensen waar je dan nog contact mee hebt ken je enkel via het internet. Nee, laat mij dan maar lekker onbekend blijven :]
Ik leef me liever nu nog lekker uit omdat ik nu nog een kind ben. Dan dat ik over een tijdje terugdenk aan vroeger en geen kind had kunnen zijn.
Jaloers?
Nee