• Ik vroeg me iets af. Ik ben vanavond een nieuw verhaal begonnen -word maar een korte- maar mijn vraag aan jullie is, wat vind je fijner. In tegenwoordige tijd schrijven. Of in verleden tijd?

    Zenuwachtig tikte hij met zijn laars tegen de boks aan. Wat mij weer zenuwachtig maakte. Ik zuchtte een keer waardoor hij op keek. “Ik ook..” Zei hij. Praten was voor ons helemaal niet meer nodig. We lazen elkaars ogen en zielen, daarvoor hoefden we onze mond niet te openen wilde we met elkaar communiceren. “Hou is op.” Zei ik, terwijl ik een serieus gezicht trok. Ik wilde reactie bij hem uitlokken. Hij keek me even met een vieze grijns aan en tikte nog harder met zijn, beide laarzen inmiddels, tegen de boks waarop hij zat. Het is was al een wonder dat we praatten. Normaal zeiden we zelfs al niets, maar vanavond was nog specialer. Vanavond gingen we alles op alles zetten om het geweldig te maken voor de fans. Ze verdienden het en ze smeekten er al zo lang om. Ze wilde Bill zien stagediven.


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    ghehe ik ga mijn best doen misschien is hij vanavond al af. Maar dan plaats ik nog wel een promotietopic.:Y)

    *feestje* jeeeeeeej _O_


    -

    jackstrify schreef:
    Ik wil hem lezen, maakt niet uit in welke tijd! :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Verleden denk ik.
    En bij die laatste zin moet het 'ze wilden' zijn :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Verleden denk ik.
    En bij die laatste zin moet het 'ze wilden' zijn :Y)
    Oja ik zie het ja. Naja als mensen om schrijffouten geven dan moeten ze mijn verhalen niet lezen. Het boeit mij namelijk geen hol :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    TeddyMurder schreef:
    Verleden tijd.

    vt


    it's so empty living behind these castle walls

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Is goed hoor :Y).


    Dankje(:


    .

    Hijs bijna klaar (yeah)_O_(hoera)


    Wie du mir, so ich dir.