• Ik ga een nieuw verhaal schrijven met onbekende personen:

    Hallo ik ben Mia. Een 8 jarig meisje uit Amsterdam, Nederland. Ik ben een meisje van joodse afkomst, ik woon ook in een getto, ofwel een joodse wijk. Sinds een paar dagen zijn er allemaal regels voor ons, joodse mensen. Zo mogen wij bijvoorbeeld alleen van 5 tot 6 het park in. Ook moeten we een gele ster met daarin het woord 'jood' op onze kleding dragen. Mijn mama zegt dat dat is zodat mensen ons beter kunnen herkennen. Niks om me zorgen over te maken. Maar wat ik niet weer is dat er een oorlog komt. En dat ik samen met mijn mama en 2 zusjes naar een speciaal kamp moet ook wel een 'werkkamp' genoemd.



    1: goed/slecht idee.
    2: zou je hem wel/niet maken.
    3: wat voor titel?


    xx

    Sodeju, die ga ik lezen :o

    1: Goed idee.
    2: Echt wel.
    3: Uuuh... Op Kamp? Met dan die dubbelzinnige onschuld erin. (inspiratieloos).


    No growth of the heart is ever a waste

    1: goed/slecht idee.
    2: zou je hem wel/niet maken.
    3: wat voor titel? Als er een oorlog in komt, dan zou het iets kunnen zijn als: Derde Wereldoorlog ofzo? -niet goed in titels verzinnen-


    Smiling but close to tears.

    goed idee, waarschuw me in een bericht als het erop staat, ik vindt dit soort onderwerpen altijd heel intersant, eindelijk een story zonder celberties, of toch niet? Titel? Child of war? aarg nee >.< je kan vast wel wat leuks bedekenen ;)


    The Truth is always merciless

    Ghostwriter schreef:
    goed idee, waarschuw me in een bericht als het erop staat, ik vindt dit soort onderwerpen altijd heel intersant, eindelijk een story zonder celberties, of toch niet? Titel? Child of war? aarg nee >.< je kan vast wel wat leuks bedekenen ;)

    Het staat ook al in de uitleg, zonder beroemdheden. Ik vind dat zulke onderwerpen ook echt zonder beroemdheden moeten. Ik ken een verhaal met beroemdheden in oorlog dat leuk is omdat het zich in twee verschillende tijden afspeelt en er een verband in komt, maar bij dit verhaal zou dit echt niet moeten, vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Het staat ook al in de uitleg, zonder beroemdheden. Ik vind dat zulke onderwerpen ook echt zonder beroemdheden moeten. Ik ken een verhaal met beroemdheden in oorlog dat leuk is omdat het zich in twee verschillende tijden afspeelt en er een verband in komt, maar bij dit verhaal zou dit echt niet moeten, vind ik.


    Dat vond ik dus ook, daarom is het zonder.

    1: goed/slecht idee.
    2: zou je hem wel/niet maken.
    3: wat voor titel? Ik vind die van Zaitsev wel mooi; Op Kamp.


    hoi, jij bent leuk.

    Deel 1 staat online.

    Goed! En ik ga hem zeker maken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right