• Ik ben er helemaal niet goed van.
    Gistere avond is mijn hondje, dat al meer dan 10 jaar lang bij ons is, ineengestort. :(
    Wij zijn meteen naar de dierenarts kunnen gaan maar ik vreesde het ergste. Het doet echt pijn als je je hond ziet weg rijden, en niet weten of je hem ooit nog zult zien. Gelukkig is hij nu een beetje beter, en moet hij pillen pakken. Zolang hij leeft, en de dierenarts heeft hem niet meer lang gegeven.
    Ik weet nu al dat ik mijn hondje, Mouchke hard ga missen :(..
    Hebben jullie al een huisdier verloren?


    Your Butt is Mine!

    Alleen een hamster en guppies, maar aan een hond raak je natuurlijk veel meer gehecht.
    Ik hoop maar dat Watje nog lang bij ons blijft en heel veel sterkte<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee gelukkig niet..


    Life is hard and then we die

    Ja, al mijn vissen. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ja, het was bij mij echt vreselijk.
    Het was mijn konijn Assepoester, en ze was zo ontzettend schattig en lief. Op een dag ging m'n moeder eten geven, zag ze dat ze een diepe wond had in 'r pootje (je zag het bot) en ook in 'r buikje. We zijn meteen naar de dierenarts gegaan, en die is nog gekomen nadat ze al vrij was. Ik moest zo hard huilen, want eerlijk gezegd wist ik al wat ze gingen doen: Laten inslapen. Ik zag het gebeuren, en je zag meteen die oortjes zakken.. Ik moet alweer huilen.
    Bleek dus dat ze was gebeten door vogels die haar eten wilden hebben. ]:
    Sterkte! En veel beterschap aan je hondje. <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ooh wat ontzettend zielig ;o Sterkte ermee !
    Zelf ben ik al aantal hamsters, konijnen, katten, cavia en een hond verloren ..


    -

    Ja, maar dat is al jaren geleden. We hadden twee katten (broertjes), eentje was van mijn zus en eentje van mij en na minder dan een jaar is er één (dat van mij) gestorven.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Wat zielig ;o

    & 2 keer m'n cavia. De laatste moest ik van m'n papa in de groene bak gooien (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aww, wat zielig :C.

    Mijn hond, papegaai, konijn en 3 vissen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja, ik heb mijn konijn in september in moeten laten slapen. Maar dat wist ik van tevoren niet. Hij had zijn pootje op 2 plekken gebroken en zijn heupje was verbrijzeld. Ik ging met hem mee naar de dierenarts om te kijken of het pootje eventueel geamputeerd kon worden, en toen zei ze gelijk dat dat niet gaat lukken en dat het het beste is om hem in te laten slapen. Ik heb hem afgestaan, een laatste kus gegeven, en toen ging ie weg. Wat heb ik gehuild, nu begin ik weer. Fuck. En dat allemaal door een hond die hem heeft opgejaagd. Ik geef mezelf er de schuld van, want die hond heb ik de hele nacht horen blaffen. Nu heb ik er wel vrede mee.

    Ik weet dus hoe je je voelt, heel veel sterkte! En je kan altijd bij mij terecht <3


    I'd rather go naked than wear fur.

    Alleen vissen, dus ik weet niet hoe het voelt.