• Dag mede-Quizlet-ters!

    Voor mijn volgende verhaal, een one shot/kortverhaal over een nog niet nader te noemen plant, die relatief fucked up en krankzinnig is, zoek ik iemand die ervaring heeft met Photoshop en voor mij een coverfoto zou willen maken. Voor diegene die op mijn vraag ingaat, bied ik 2 weken reclame op mijn profiel en een honorabele vermelding in mijn kortverhaal!

    Meer informatie kan ik jullie helaas niet geven over het verhaal, kwestie dat er geen spoilers of niks worden gegeven. Ik wil dit project graag gesloten en exciting houden!

    Indien jullie interesse tonen, reageer dan op dit topic met "IK WIL!", en vervolgens zal ik dan persoonlijk contact opnemen.

    Danke schön en groetjes,

    Die Endzeit


    Na regen komt zonneschijn.

    Is één topic niet genoeg? (cat)


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    Is één topic niet genoeg? (cat)


    Ik heb mijn vorige topic gemeld om te laten verwijderen en heb er daarom dus een tweede geopend, kwestie van in orde te zien met de administratie :3

    Groetjes :)


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik gooi hier een slotje op, gezien de ander eerder aangemaakt is en de titel daarvan al aangepast is. Gezien het topic precies dezelfde inhoud heeft, is het niet nodig de ander te sluiten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.