• Gisteren was het dus zover. Het leukste concert in Chiaar haar concertcarrière. Eerst hadden we alle delen van het podium benoemd (o.a. coté jardin, trek, foyer, ...)
    Er stond trouwens een Trace Cyrus naast ons.
    Nadat Chiaar meerdere malen werd aangerand door een stinkende meid achter haar tijdens het optreden van Destine, (Hoe Naan ze noemt, een sceneband. jk) & Jelle dikke tetten riep, begon All Time Low 5 minuten te vroeg.
    Eindelijk zag Chiaar haar goddelijke seksgod, Alexander William Gaskarth. (jk).
    Jnnà was echter heel teleurgesteld toen ze merkte dat Jack zich niet had geschoren!(ieuwol)
    En nu we het toch over Jack hebben, wie had gedacht dat hij in het echt zo gay klonk?! Jeetje, dat mannetje zijn stemmetje is gek. Volgens Jelle, kan Jack helemaal niet gitaar spelen (wat ons niet zou verwonderen). Nadat Jack had beschreven hoe hij de nacht met Alex wilde doorbrengen, begon Six Feet Under The Stars. Halverwege het liedje besloot Alex -de schobbejak- om om een moshpitje te vragen. Wat trouwens op een heen & weer gewieg uitdraaide. (failure!)
    Even dachten we dat ze Toxic Valentine gingen spelen omdat Alejandro, die trouwens een lady GaGa T-shirt aanhad, aan het lullen was over het feit dat hij op ons verliefd was en ons allemaal op het gezicht wilde kussen. Toen liet hij nogmaals de woorden Toxic Valentine vallen, maar het mocht niet zijn ...
    Tot grote vreugde van Jnnà begon Jasey Rae. Na Jasey Rae vroeg Alex om te dansen. Helaas hadden we daar de plaats niet voor. ]= Niettemin was er toch movement in the crowd wanneer Poppin' (Champagne) begon. Er werden plectrums gegooid en Jnnà was een van de gelukkige. Ze zette haar voet op de plectrum en op het moment dat ze die wilde nemen, trok een douchebag Jnnà haar been omhoog. Hij graaide de plectrum van onder haar voet en verdween in de menigte -de klootzak. Maar toch kon het Jnnà haar humeur niet verpesten.
    Toen was Chiaar euforisch want er werd een acoustisch gitaartje in Alex zijn handen geduwd. Na Remembering Sunday stond Alex verbaasd op het podium en vroeg: 'Do you mind if I play Therapy as well?'
    Chiaar werd nog meer euforisch en ook Jnnà was erg gelukkig & Naan waarschijnlijk ook. Na de verneukte Therapy, was het tijd voor het zogenaamde laatste liedje Weightless. Na een minuutje kwamen ze terug voor de encore.
    Na Damned & Dear Maria was het effectief gedaan. De lichten gingen aan en langzaam verpreidde het publiek zich. We liepen naar Jnnà haar papa, die achterin stond te mokken. Hij vond een plectrum en gaf die aan Jnnà. Chiaar die nietsvermoedend aan het praten was met haar ex-leerkracht Silke (aka. de bandafbreker) hoorde Jnnà's stem: 'Kijk, Chiaar! Je mag hem hebben.'
    Chiaar die niet wist wat er aan de hand was, kreeg een plectrum van Alexander William in haar hand geduwd. Chiaar was dolgelukkig en vloog iedereen rond de nek. Toen gingen we naar de Merch om T-shirts te kopen. 8D
    Nadat Naan een grapje maakte tegen de Merchguy, die blijkbaar geen gevoel voor humor had, trapten we het af en lieten we Alex achter met zijn kebab.

    Setlist:
    - Intro
    - Lost in stereo
    - Stella
    - Break Your Little Heart
    - Six Feet Under The Stars
    - A Party Song (The Walk Of Shame)
    - Jasey Rae
    - Poppin' Champagne
    - Remembering Sunday
    - Therapy
    - Weightless
    ---
    - Damned If I Do Ya (Damned If I Don't)
    - Dear Maria, Count Me In

    Foto's.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 20:01 ]


    I'll keep you a daydream away.

    Ik werd gebeld, ik werd gebeld! :'D
    En dat was leuk en mooi en dat klonk netjes.
    Aah, kindertje/s (?), ik ben blij dat jullie het zo leuk hadden en dat jullie ervan genoten hebben. Zo hoort het. En ik ben ook blij dat Chiaartje een plec heeft van der Alex en ik vind het zeer lief van Janna dat ze die gegeven heeft. ;d

    Lebasi schreef:
    Ik werd gebeld, ik werd gebeld! :'D
    En dat was leuk en mooi en dat klonk netjes.
    Aah, kindertje/s (?), ik ben blij dat jullie het zo leuk hadden en dat jullie ervan genoten hebben. Zo hoort het. En ik ben ook blij dat Chiaartje een plec heeft van der Alex en ik vind het zeer lief van Janna dat ze die gegeven heeft. ;d

    Kindertjes, ja indd :'D En Janna is zo lief hé? :'D aaaawh, ik vind het nog steeds gek dat ze mij die gaf :'D


    I'll keep you a daydream away.

    NastyHabits schreef:
    (...)
    Kindertjes, ja indd :'D En Janna is zo lief hé? :'D aaaawh, ik vind het nog steeds gek dat ze mij die gaf :'D

    Ja, ik kan dat beter voor beide melden hea. ;d En ja, ik vind het ook echt lief van haar. Dat meldde ik al heel veel, maar het is zo. Vriendelijk dametje. :'D

    Twas echt nice, en Robin en Hubrecht waren zo lief <3 We bleven er echt maar tegen praten maar toen werden die achter ons ongeduldig dusja. Zo 1 voor ze moesten spelen, daarna vlak voor atl en dan achter atl ;D

    -jaloers-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    LasVegas schreef:
    Twas echt nice, en Robin en Hubrecht waren zo lief <3 We bleven er echt maar tegen praten maar toen werden die achter ons ongeduldig dusja. Zo 1 voor ze moesten spelen, daarna vlak voor atl en dan achter atl ;D

    Ik vond Laurens echt de liefste hoor ;3 'k Heb ff met 'm gepraat, god hij is zo koddig ;3

    wauwie .. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ging ie bij jullie ook al een moshpitje vragen?
    Heheh, het lukt hem ook nergerns.
    Maar hadden jullie ook een slowdance Remembering sunday. Dat was echt zo schattig =3


    SLOAN.

    Whoaa, supergaaf! ^^


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Flying schreef:
    ging ie bij jullie ook al een moshpitje vragen?
    Heheh, het lukt hem ook nergerns.
    Maar hadden jullie ook een slowdance Remembering sunday. Dat was echt zo schattig =3

    Doet hij altijd. Hoe was het? (:

    Héhé, sorry ik ben te lui om heel de tekst te lezen :Y) Maar ik ben stiekem wel jaloers dat je bent geweest want ik zou graag ook zijn gegaan


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het was soooo awsome. Maar ik had wel wat meer naar voren gewild. Maar mijn vriendin wou niet. Want die wou niet geplet worden, -.- Omdat ze dat een keer bij een concert van Tokio hotel had -.-. Maar jaa =D


    SLOAN.

    Het was zo leuk! <3
    & blijkbaar ben ik een vriendelijk dametje, haha! ;D


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Ik is jaloers.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hé maar, was dat tegen iemand van jullie dat Alex opeens 'Happy Birthday!' zei?