• Helleuw iedereen,

    Hier even een berichtje van mij. Deze week is mijn stage begonnen die een half jaar duurt. Ik ben daarom vandaag naar een andere stad verhuisd en deze week zal alles wennen zijn enzo, daarom bij deze zal ik ietsje minder online zijn deze en komende week. Ook omdat ik mijn werktijden nog niet helemaal weet enzo. Dus als jullie me ineens missen -wat vast wel niet het geval zal zijn :Y)(nerd)- dan weten jullie waar het aan ligt.

    En voor diegenen die juist blij zijn dat ik wat minder online ben:'Helaas ben je nog niet van me af en is het maar voor een korte periode (nerd)'

    Je kunt me evengoed dingen vragen of met dingen naar mij komen maar het kan dan iets langer als normaal duren voor ik reageer of antwoord.

    Alvast bedankt voor jullie brgijp (krul)(cat)

    xxx. Kirsten

    Edit:Iedereen bedankt voor de succes-wensjes en alles. Het is hard en zwaar werk maar ik heb het er nu al onwijs naar mijn zin en ik voel me er echt thuis.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 18:32 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Iedereen bedankt voor de succes-wensjes en alles. Het is hard en zwaar werk maar ik heb het er nu al onwijs naar mijn zin en ik voel me er echt thuis.


    Wie du mir, so ich dir.

    heb je gelukkig even geen tijd om mijn man of te pakken:Y)


    Queen of Hell is my name

    Heel veel plezier op je stage ^^


    Your Butt is Mine!

    Succeeeees. (flower)
    En veel plezier. :3


    Smiling but close to tears.

    Dit doet me een heel heel heel klein beetje denken aan een story die ik volg. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Succes Ninja-monster-piraat-engerd-Kyotohouder en alles wat jij nog meer bent =]


    We can only learn to love by loving.

    Compass schreef:
    Dit doet me een heel heel heel klein beetje denken aan een story die ik volg. x]
    Hahaha hoezo dan :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Prevail schreef:
    Succes Ninja-monster-piraat-engerd-Kyotohouder en alles wat jij nog meer bent =]
    Dankje lieve Nicol :Y). Je moest is weten wat ik nog meer ben *wbw*


    Wie du mir, so ich dir.

    Good luck honey<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Hahaha hoezo dan :Y)?

    Daar gaat de hoofdrol ook verhuizen, maar dan voor te studeren. Maar ook tijdelijk, zoals jou. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    veel succes(:

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PUKKELxDING schreef:
    Succes (Y)

    Compass schreef:
    (...)
    Daar gaat de hoofdrol ook verhuizen, maar dan voor te studeren. Maar ook tijdelijk, zoals jou. 8D
    Ghehe naja met mij is het eigenlijk ook wel om het studeren :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Lucide schreef:
    Veel succes en plezier met je stage!
    Hopelijk heb je het in Eindhoven naar je zin.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.