• Ik stel echt alles uit, van school dan. Ik ga veel liever uit of ik zit buiten te chillen. Maar nu haal ik niet zo goede cijfers, dus heeft iemand tips tegen het uitstellen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb zelf hetzelfde probleem, helaas.


    Life is hard and then we die

    Gewoon direct aan beginnen, het maakt niet uit hoe hard je het ook maar niet met tegenzin doet. Denk aan de gedachte dat je er dan al vanaf zult zijn en daar je niet meer zorgen over hoeft te maken.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Sorry, ik ben er zelf zo eentje.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Welkom bij de club...

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb zelf hetzelfde probleem, helaas.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Er meteen aan beginnen zodat als je je huiswerk af hebt je de leuke dingen kan gaan doen!


    dream, dare, fly!

    Closure schreef:
    Sorry, ik ben er zelf zo eentje.

    Haha, iedereen heeft hetzelfde probleem. Maar goed, ik kan niet gelijk aan beginnen. Ik heb een concentratie vermogen van 0.1, dus als ik uit school kom ben ik meestal helemaal kapot. Dan moet ik zowiezo een half uurtje zitten en niets doen, maar dat loopt meestal uit...


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Haha, iedereen heeft hetzelfde probleem. Maar goed, ik kan niet gelijk aan beginnen. Ik heb een concentratie vermogen van 0.1, dus als ik uit school kom ben ik meestal helemaal kapot. Dan moet ik zowiezo een half uurtje zitten en niets doen, maar dat loopt meestal uit...


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een planning maken? Jezelf goed toespreken? Iets afspreken met je ouders.. Zoiets?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Op deze manier blijf je alleen maar langer op school zitten, dus je moet jezelf gewoon aansporen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sorry, same here.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Closure schreef:
    Sorry, ik ben er zelf zo eentje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Closure schreef:
    Sorry, ik ben er zelf zo eentje.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb dat alleen met sommige vakken, Nederlands, Wiskunde en Duits doe ik wel optijd, maar de rest stel ik uit omdat ik er geen zin in heb (moet nu eigenlijk bio leren)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    sry,
    ik doe precies hetzelfde als jouw,
    alleen ik maar me dan zorgen over dat ik het nog moet doen maar dan doe ik het toch niet xD
    je moet je laptop en je mobiel uitzetten je kamer opruimen en dan eerst een kwartier voor je uitstaren en dan pas ga ik leren, ik weet niet of dat bij jou ook werkt.. xD