• Ik stel echt alles uit, van school dan. Ik ga veel liever uit of ik zit buiten te chillen. Maar nu haal ik niet zo goede cijfers, dus heeft iemand tips tegen het uitstellen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb het al opgegeven, sorry.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb hetzelfde probleem. :x


    You can run but not hide

    Ik vind het echt tof om advies te geven dus hier komt het:
    *Zet er iets tegen over. Bijvoorbeeld: Eerst moet ik mijn engels huiswerk afmaken en dan mag ik pas met een groot glas cola voor de tv zitten.
    *De wekker! Zet hem op een halfuur. Halfuur dit, halfuur dat.
    *Hang briefjes door het huis dat je nog huiswerk moet maken. Als je dan weer stopt met je huiswerk terwijl het niet af is zie je al die briefjes en krijg je een schuldgevoel.
    *Als je toch even niet leert.. Hang de dingen op die je moet leren op in de wc. Dan krijg je het al een beetje in je hoofd
    *Maak een schema. Bijvoorbeeld: 13.00 tot 14.00 leren voor Frans. etc.
    *Koop een krijtbord, daar kan je ook notities op maken.
    *Gewoon denken: Nu kan ik even lekker goede cijfers halen!

    Succes!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 18:21 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    oke ik heb daar ook vaak last van maar wat ik doe(als ik een keer huiswerk maak voor de uitzondering dat komt vaak voor bij belangrijke toetsen):

    *ik begin uit school eerst effe te rusten en verwen mezelf dna een beetje met eten en drinken en kijk daarna op de klok en bedenk dan voor mezelf hoelaat ik wil gaan leren en daar meot ik me ook aan houden
    *ik zorg ervoor dat mijn msn of hyves ofzo neit aanstaat en mijn mobiel ook niet zodat ik niet gestoort word
    *ik maak het huiswerk maken leuker zodat ik het sneller doe bijvoorbeeld door te beginnen met een maak opdracht of het samen te maken met iemand(zoals 1 van je vrienden of het buurmeisje)of muziek op te doen(als het een maak odracht is en ik er tegen kan).


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ik doe het ook maar ik haal wel goede cijfers


    Queen of Hell is my name

    hh

    Procrastination is how I get stuff done :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Same problem, bij sommige vakken. Engels, Aardrijkskunde en Nederlands maak ik meteen, maar de rest stel ik áltijd uit ><


    Destroy what destroys you.