• Haai.

    Ik vroeg mij zo af wat jullie zouden doen als iemand van je beste vrienden/vriendinnen zelfmoord wil plegen.


    I found myself in Wonderland.

    Giggle schreef:
    (...)

    Oki, bedankt voor de raad <3
    Het is gewoon dat een goede vriend van mij zelfmoord wil plegen en ik kan maar niet tot hem doordringen, ik heb al vannalles geprobeerd maar het lukt niet zo goed



    praten helpt??
    veel suc6

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 18:45 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb het al een paar keer meegemaakt dat iemand het tegen me zei. Maar echt, het is gewoon aandacht trekken, en dat is het sowieso altijd. En ga nu niet tegen me zeggen dat het niet zo is, want ik weet zelf hoe het is als iemand zelfmoord pleegt. Mijn tante heeft zelfmoord gepleegt en een jongen en een meisje die bij mijn broer in de klas zaten en die ik ook goed kon.


    "Let them eat cake!"

    En je moet gewoon tegen ze zeggen, als jij zelfmoord wilt plegen doe je mij en iedereen heel veel pijn. En ik weet zeker dat je dat niet wilt.


    "Let them eat cake!"

    Decoy schreef:
    Tegenhouden en het aan die ouders vertellen.


    Aan de ouders zou ik het echt niet vertellen hoor, dan gaat die vriendin je niet meer vertrouwen. Je moet gewoon naar die persoon luisteren en ervoor hem of haar zijn.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Praten, heel erg veel praten in de hoop dat hij/zij zich bedenkt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    PUKKELxDING schreef:
    Praten, heel veel praten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FrozenTears schreef:
    (...)


    mijn vriendin haalt hier hoop uit om mij om te praten please stop ze blijft maar rond mijn hoofd zagen of ik kan... neih


    (grapje ale da stop he ga maar lekker door:P)


    Huh ? Ik snap je niet ..


    I found myself in Wonderland.

    Goh, dat heb ik al eens gehad :]
    Veel kon ik niet doen, ik had z'n nummer niet, maar ik had em een berichtje op netlog gestuurd maar tevergeefs .. Mijn beste vriendin smste wel met hem en hield me op de hoogte, ik kon alleen bang afwachten ;] maar als het nog eens zou gebeuren zou ik gewoon naar hem/haar toegaan en ze tegenhouden ...


    Don't be a drag, just be a queen.

    Praten,praten en nog eens praten.
    Zoveel mogelijk zorgen dat er iemand in de buurt is,en zorgen dat jullie beiden veel plezier maken. Misschien dat het zo helpt. Ook als hij vb gepest wordt,zorgen dat het stopt.

    mijn oom heeft zelfmoord gepleegd.dat was wel lullig kom ik vrolijk de volgende morgen binnen zat iedereen te huilen.'Je oom heeft zelfmoord gepleegd.'Dan moet je wel huilen.

    Als mijn vriendin het zou doen me net zo kud voelen alsbij mijn oom.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ik jouw was zou ik eerst met haar gaan praten... Misschien dat je haar op een ander idee kunt brengen en dat dit niet de juiste weg is om problemen te vergeten. Probeer haar echt te overtuigen maar niet opdringerig zijn..

    Heel veel sterkte(Y)

    mijn vriendin heeft het ook geprobeerd maar het was mislukt en toen ze zag hoeveel verdriet het ons deed. is ze bijgedraaid.

    ik zeg niet dat je het haar moet laten proberen maar meschien wel haar laten inzien hoeveel verdriet het jou en de anderen zou doen.

    in ieder geval
    veel suc6


    Change, the only good thing in this world.

    Giggle schreef:
    (...)

    Huh ? Ik snap je niet ..


    ltmr persoonlijk probleempje


    Change, the only good thing in this world.