• Op 26 februari, in Antwerpen. Het was even spannend, want een vriendin zou eerst niet kunnen en toen niet mogen, maar nu is het eindelijk goedgekeurd! YAY
    Het wordt nog wachten op de kaartjes, want we kunnen alleen via overschrijving betalen. Maar daar ben ik wel gerust op. Ik ben zo blij!
    (yeah)(dance)(hoera)

    Sorry voor mijn hyper-heid

    Dus.. wie gaan er nog meer? Ik heb het van sommigen al wel gehoord, maar ik weet niet meer wie dat waren...

    Trouwens, een vraagje aan Antwerpenaren of andere concertgangers:
    Het concert zal wel laat afgelopen zijn, en vanaf 23:00 gaan er geen treinen meer. Áls we dan geen trein meer kunnen pakken, waar kunnen we dan het beste heengaan?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2010 - 12:11 ]


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik heb je titel even aangepast.

    Maar leuk voor je! ^^ Ik ga niet. Wel veel plezier alvast (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ga niet, dan is Tokio Hotel in Oberhausen (cat)

    Veel plezier!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat leuk voor je =DDD
    Ik zou ook wel willen gaan, maar ik ga een paar daagjes ervoor al naar th :3
    Nja, have fun! ;D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 13:01 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik wil ook!! Ze heeft ookeen boekuitgebracht. Echt heeel byzonder om te lezen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 feb 2010 - 14:41 ]


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    leuk(A)


    look at Flixster.com

    naice ;D

    Bravery schreef:
    Ik heb je titel even aangepast.

    Oh, sorry voor de caps. Zal het voortaan niet meer doen :$


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    SoundSoldier schreef:
    Ik wil ook!! Ze heeft ookeen boekuitgebracht. Echt heeel byzonder om te lezen.

    Ik weet het, ben van plan het daar te kopen.
    Maar heb jij het al gelezen dan? *Curious*


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Trouwens, een vraagje aan Antwerpenaren of andere concertgangers:
    Het concert zal wel laat afgelopen zijn, en vanaf 23:00 gaan er geen treinen meer. Áls we dan geen trein meer kunnen pakken, waar kunnen we dan het beste heengaan?


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Oh gaaf ^^


    -

    WAT GAAAF! :'D.
    Ik ga naar Emilie op 1 Maart in Eindhoven, maar echt leuk voor je! Veel plezier :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik wilde ook gaan, maar er is niemand die met me mee wilt en nu zijn de M&G tickets ook al uitverkocht. ):

    Strychnine schreef:
    WAT GAAAF! :'D.
    Ik ga naar Emilie op 1 Maart in Eindhoven, maar echt leuk voor je! Veel plezier :').

    Jammer dat we dan niet kan meeten, maar jij ook VEEL PLEZIER! :'D


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Daar in de buurt hebben ze goedkope jeugdherbergen en hostels. Daar kun je voor een paar euro per nacht verblijven. Heel veel plezier!! (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Gabbana schreef:
    Ik wilde ook gaan, maar er is niemand die met me mee wilt en nu zijn de M&G tickets ook al uitverkocht. ):

    Aww, dat is jammer. Ken je ook niemand van internet die erheen gaat? Dan kan je daar namelijk meeten. Misschien eerst wat kletsen via telefoon, om die ander wat beter te leren kennen.. Als dat mag natuurlijk, en alleen als je diegene vertrouwt ;)


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.