• In één woord wauw! Deze film is zo mooi gemaakt en de cast is ook om te smullen. Bovendien is 't Heath Ledger zijn laatste film. Ik kan niet wachten tot 'ie uitkomt,.

    De trailer

    De film vertelt het verhaal van Dr. Parnassus (Christopher Plummer), die met zijn theatergezelschap stad en land afreist om het publiek nog nooit vertoond vertier voor te schotelen. Zijn gave maakt het zijn publiek mogelijk om via een magische spiegel aan de realiteit van alledag te ontsnappen. Maar er rust ook een vloek op hem. Al eeuwen lang sluit hij namelijk weddenschappen af met de duivel, Mr. Nick (Tom Waits), waaraan hij o.m. zijn exclusieve onsterfelijkheid te danken heeft. Diezelfde Mr. Nick keert nu terug om een prijs voor hemzelf op te eisen, namelijk de innemende en kostbare dochter van Dr. Parnassus, Valentina (Lily Cole), op de dag dat ze zestien jaar wordt. Dr. Parnassus heeft nog een laatste weddenschap met Mr. Nick nodig om zich uit deze benarde situatie te redden
    Bron: www.filmtotaal.nl


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fantasyst schreef:
    (...)
    Oh, okay. Sorry, maar ik ben soms nogal betweterig (nerd)

    Maar een vraagje: In de beschrijving van de film staat op sommige sites dat Mr Nick zijn dochter krijgt als ze 16 jaar is, maar op andere sites wanneer ze 18 wordt. Wat is nou de goede? :x

    Idk x) Daarvoor moet je op de officiële site kijken denk ik dan


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaaa, die's super! Die ga ik ook zien. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...