• In één woord wauw! Deze film is zo mooi gemaakt en de cast is ook om te smullen. Bovendien is 't Heath Ledger zijn laatste film. Ik kan niet wachten tot 'ie uitkomt,.

    De trailer

    De film vertelt het verhaal van Dr. Parnassus (Christopher Plummer), die met zijn theatergezelschap stad en land afreist om het publiek nog nooit vertoond vertier voor te schotelen. Zijn gave maakt het zijn publiek mogelijk om via een magische spiegel aan de realiteit van alledag te ontsnappen. Maar er rust ook een vloek op hem. Al eeuwen lang sluit hij namelijk weddenschappen af met de duivel, Mr. Nick (Tom Waits), waaraan hij o.m. zijn exclusieve onsterfelijkheid te danken heeft. Diezelfde Mr. Nick keert nu terug om een prijs voor hemzelf op te eisen, namelijk de innemende en kostbare dochter van Dr. Parnassus, Valentina (Lily Cole), op de dag dat ze zestien jaar wordt. Dr. Parnassus heeft nog een laatste weddenschap met Mr. Nick nodig om zich uit deze benarde situatie te redden
    Bron: www.filmtotaal.nl


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik kijk hier al zó ontzettend lang naar uit. Geweldige acteurs, geweldige regisseur, geweldig verhaal. En geweldige trailer. Oh man, dit belooft wat...

    (Hyper)


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Fantasyst schreef:
    Ik kijk hier al zó ontzettend lang naar uit. Geweldige acteurs, geweldige regisseur, geweldig verhaal. En geweldige trailer. Oh man, dit belooft wat...

    (Hyper)

    Als iedereen dat nou even zo ziet :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die lijkt me echt heel cool!


    "Let them eat cake!"

    Ik dacht eerst wat hij veel op Johnny Depp daar leek. Maar JD heeft waarschijnlijk zijn rol overgenomen toen hij... tja, overleden was.


    I live for the applause, you will die for it.

    Beastie schreef:
    Ik dacht eerst wat hij veel op Johnny Depp daar leek. Maar JD heeft waarschijnlijk zijn rol overgenomen toen hij... tja, overleden was.

    Volgens mij ook ja


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fantasyst schreef:
    Ik kijk hier al zó ontzettend lang naar uit. Geweldige acteurs, geweldige regisseur, geweldig verhaal. En geweldige trailer. Oh man, dit belooft wat...

    (Hyper)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fantasyst schreef:
    Ik kijk hier al zó ontzettend lang naar uit. Geweldige acteurs, geweldige regisseur, geweldig verhaal. En geweldige trailer. Oh man, dit belooft wat...

    (Hyper)


    Hier sluit ik me 100% bij aan :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Beastie schreef:
    Ik dacht eerst wat hij veel op Johnny Depp daar leek. Maar JD heeft waarschijnlijk zijn rol overgenomen toen hij... tja, overleden was.

    Nou, niet overgenomen, maar verder uitgewerkt, omdat Heath zijn rol helaas niet heeft kunnen voltooien.
    Heath Hedger speelt voor zover ik weet de Tony in deze werkelijkheid, en Johnny Depp, Jude Law en Colin Farrell spelen ieder een verschillende kant van Tony's karakter in de spiegel


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Haha, ik wil hem gaan kijken (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    kwil hem zien (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Fantasyst schreef:
    (...)
    Nou, niet overgenomen, maar verder uitgewerkt, omdat Heath zijn rol helaas niet heeft kunnen voltooien.
    Heath Hedger speelt voor zover ik weet de Tony in deze werkelijkheid, en Johnny Depp, Jude Law en Colin Farrell spelen ieder een verschillende kant van Tony's karakter in de spiegel

    Dat bedoelt zij/wij ook (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pantoufle schreef:
    Dat bedoelt zij/wij ook (cat)

    Oh, okay. Sorry, maar ik ben soms nogal betweterig (nerd)

    Maar een vraagje: In de beschrijving van de film staat op sommige sites dat Mr Nick zijn dochter krijgt als ze 16 jaar is, maar op andere sites wanneer ze 18 wordt. Wat is nou de goede? :x

    [ bericht aangepast op 8 feb 2010 - 14:40 ]


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Aii Haff too see it.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb hem in voor premiere gezien, omdat ik op een kunst school zit. Ik vond hem echt super, maar de helft van mijn jaar snapte hem niet.
    Ik vond het erg spijtig dat Heath niet in de hele film was, maar ik hou zo van Johnny Depp...

    Het is een goed idee om hem te vervangen per wereld.

    Zeer geslaagd!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Ga 'm waarschijnlijk dit weekend zien!
    Ben zo benieuwd...


    You like that huh bitch