• Haha, dat is leuk. Dat had ik namelijk vannacht. En ik heb 't nog onthouden ook :3
    Ik droomde gewoon serieus dat mijn crush en ik in zijn bed lagen -en bepaalde dingen deden:Y) - en dat zijn zusje -een meisje wat niet zijn zusje is, maar bij mij met economie in de les zit- binnenkwam. En dat ze toen ging schreeuwen en wegrennen. En 2 minuten later kwam ze binnen met een wc-rol. Vraag me niet waarom (krul)
    Toen ik wakker werd moest ik vet hard lachen.

    Dromen jullie wel eens over je crush?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 20:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De vraag is wanneer niet. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hahah x'D
    Die wc rol doet het hem!
    Nou ik heb de hele week over mijn crush gedroomt behalve vanacht! :/


    dream, dare, fly!

    soms.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eén keer maar.
    Daarna voelde ik me klote.

    Hopeless schreef:
    Nope, want ik heb geen crush.


    I wish that I could say `we're forever together baby´

    Ik heb wel eens gedroomd over mijn crush, maar het neigde meer naar een nachtmerrie.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, ik heb geen crush. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Haha xd ik droom over alles en iedereen behalve over m'n crush :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Cassidy schreef:
    Haha, dat is leuk. Dat had ik namelijk vannacht. En ik heb 't nog onthouden ook :3
    Ik droomde gewoon serieus dat mijn crush en ik in zijn bed lagen -en bepaalde dingen deden:Y) - en dat zijn zusje -een meisje wat niet zijn zusje is, maar bij mij met economie in de les zit- binnenkwam. En dat ze toen ging schreeuwen en wegrennen. En 2 minuten later kwam ze binnen met een wc-rol. Vraag me niet waarom (krul)
    Toen ik wakker werd moest ik vet hard lachen.

    Dromen jullie wel eens over je crush?


    Of ik droom!Laatst gaf ik aan J toe dat ik een oogje had op E.Die volgende nacht,droomde ik dat
    E zei dat hij serieus met me wou praten.Ik knikte
    hevig.E vroeg dan of ik op hem ben.Ik keek boos
    naar J,die achter E stond.Heb je het doorverteld schreeuwde ik.Ja,want hij is mijn vriendje.Antwoorde J,en zoende E....


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Erg vaak droom ik over mijn crush. Maar er komen ook andere jongens in voor. Maar hij in de hoofdrol :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Te vaak ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heel vaak tegenwoordig en ik vind het niet erg. :9~ Maar hij kwam eigenlijk altijd al vaak in mijn dromen voor, voor hij weer mijn crush werd ook al. :x

    Ik droom elke dag over hem =x
    Best wel eng, maar toch leuk :'D Ik droom bijna altijd dat we iets hebben. Maar soms is die droom dus niet leuk, dan verteld 'ie hoe blij 'ie is met z'n nieuwe vriendin )':


    Alis volat propriis.

    Ik heb wel eens over hem gedroomd.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    In de bus richting winterberg met school. Schijnbaar praatte ik in mijn slaap en had k het over hem.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.