• Like telkes als ik aanmeld op msn beginnen der allemaal kinderen te praten. Naa een halfuur of wat gaan ze allemaal ongeveer tegelijk weg,,Of BRB fseu. EN dan gaak altijd iemand irriteren van mijn msnlijst die wèl wat terugsegt,EN als ik eindelijk son iemand gevonden heb.. Begint meteen weer iedereen te praten ><
    Like,, Of ik heb het altijd onzettend druk of ik gaa dood van verveling omdat niemand antwoord..
    Like..is dat normaal ><


    Crack a bottle

    nee >.<


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Waarom is mijn titel verandert.. Die van mij was veel leuker >< EN like ,Hij had er tog mee te maken O.o


    Crack a bottle

    Ja. :'D
    >.<' heb ik ook altijd. :'D

    wat was je titel dan? xd


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    >< Dat is irriterend vind ik ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat heb ik ook altijd XD Als ik bezig ben, praten er heel veel mensen, en als ik niets doe, praat niemand.


    Your make-up is terrible

    MIjn titel was.. GENIAAAL..
    EN nu si die weg O.o
    Like.. mijn andere topic heette:
    kijk en reageer ,wnt jullie reageren op alles behalfe op die van mij,en dan moek huilen =(
    En die mogt like wel blijven staan .. EN deze niet ,,terwijl die er mee te maken had.. :'(


    Crack a bottle

    En dat is idd zwaar irritant X']


    Crack a bottle

    omdat hij helemaal in hoofdletters stond?? xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    eerder toeval?:P

    drm meld ik me altijd ofline aan dan blokeer ik eerst de opdringerige mensen...dan ga ik online dat bespaart mij ook gezeik en dan kan ik rustig praten met de gene waarmee ik will praten (A)


    A Noble was Born in Chaos

    Like ,dan doen se hem maar in kleine letters en volges mij stonddie al in kleine letters maar goed xD

    EN het kan geen toeval zijn wnt het gebeurt like ELKE dag =.=


    Crack a bottle

    oh tja dan weet ik het ook niet xD

    Weird..
    Ik word altijd doodziek van die rotgesprekken die nergens overgaan. 'Hoi' 'Allz goed?' 'Oke.' 'Doei.'
    Kijk, als je iemand voor het eerst op msn hebt is dat logisch maar na gemiddeld 5 keer per week word je t dus wel een beetje zat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien moet je aanmelden met status offline? en je msnlijst eens opruimen tot je alleen nog mensen overhebt die nuttig en/of aardig zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.