• A little faster gaat over 5 meiden die het zat zijn om in dagelijkse omstandigheden te moeten leven. Ze houden ervan om te reizen en willen daarom veel van de wereld zien. Op een dag besluiten ze om al hun spaargeld bij elkaar te leggen en ervandoor te gaan...

    Dit speelt zich af, samen met de band There for Tomorrow. Maar voordat ik verder kan gaan, zoek ik nog 3 vrijwilligers:
    - Een voor Christian (backing vocals, guitar)
    - Een voor Jay (backing vocals, bass)
    - Een voor Andy (merch guy)
    Je kunt ze googelen/opzoeken op twitter.

    Graag wat informatie voor die persoon (karakter, uiterlijk, foto, etc.) en voor wie je gaat. (:

    Ook zou ik graag willen weten of het een goed idee is voor een verhaal. Hier is alvast de link:
    A little faster


    Dankjulliewel!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 0:09 ]


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Naomi Broadway - lief, vriendelijk, koppig, probeert zo optimisch mogelijk te blijven en probeert dit te doen door veel te lachen, sarcastisch, koppig, zeer breekbaar, probeert wel voor iedereen het beste te doen, doet niet hetgeen wat goed of slecht is; maar wel het juist - tekent en schrijft graag verhalen - hippie girl - twee jongere zussen, ouders zijn gescheiden - Jay please.

    Ik weet niet echt hoe oud ze moet zijn, 17 is goed?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 0:20 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    Naomi Broadway - lief, vriendelijk, koppig, probeert zo optimisch mogelijk te blijven en probeert dit te doen door veel te lachen, sarcastisch, koppig, zeer breekbaar, probeert wel voor iedereen het beste te doen, doet niet hetgeen wat goed of slecht is; maar wel het juist - tekent en schrijft graag verhalen - hippie girl - twee jongere zussen, ouders zijn gescheiden - Jay please.

    Ik weet niet echt hoe oud ze moet zijn, 17 is goed?


    Is het goed als ik daar 18 van maak? Dan zijn ze in ieder geval volwassen en mogen ze dus doen wat ze willen. (:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Is het goed als ik daar 18 van maak? Dan zijn ze in ieder geval volwassen en mogen ze dus doen wat ze willen. (:

    Ja, geen probleem ^^.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Patato schreef:
    (...)
    Ja, geen probleem ^^.


    Okay. (:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Komop mensen, ik heb nog meer rollen nodig!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    A little faster gaat over 5 meiden die het zat zijn om in dagelijkse omstandigheden te moeten leven. Ze houden ervan om te reizen en willen daarom veel van de wereld zien. Op een dag besluiten ze om al hun spaargeld bij elkaar te leggen en ervandoor te gaan...

    Dit speelt zich af, samen met de band There for Tomorrow. Maar voordat ik verder kan gaan, zoek ik nog 3 vrijwilligers:
    - Een voor Christian (backing vocals, guitar)
    - Een voor Jay (backing vocals, bass)
    - Een voor Andy (merch guy)
    Je kunt ze googelen/opzoeken op twitter.

    Graag wat informatie voor die persoon (karakter, uiterlijk, foto, etc.) en voor wie je gaat. (:

    Ook zou ik graag willen weten of het een goed idee is voor een verhaal. Hier is alvast de link:
    A little faster


    Dankjulliewel!


    This is how we like to do it in the murder scene.

    Mitchy Elle Noway. Lief, Spontaan, Creactief, Eigenwijs, Helle eigen wil, wil zo veel mochelijk uit het levem halen, Humorvol, - zingt graag, is altijd in voor geintjes, Heeft een tweelingbroer Dylan Noway, waarmee ze 2 handen op 1 buik is. - Andy [a]
    18 jaar?

    Mitchy + Dylan

    Foto komt ;]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2010 - 17:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Mitchy Elle Noway. Lief, Spontaan, Creactief, Eigenwijs, Helle eigen wil, wil zo veel mochelijk uit het levem halen, Humorvol, - zingt graag, is altijd in voor geintjes, Heeft een tweelingbroer Dylan Noway, waarmee ze 2 handen op 1 buik is. - Andy [a]
    18 jaar?

    Mitchy + Dylan

    Foto komt ;]


    Okay, dankjewel! (:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    NinjaTurtle schreef:
    Mitchy Elle Noway. Lief, Spontaan, Creactief, Eigenwijs, Helle eigen wil, wil zo veel mochelijk uit het levem halen, Humorvol, - zingt graag, is altijd in voor geintjes, Heeft een tweelingbroer Dylan Noway, waarmee ze 2 handen op 1 buik is. - Andy [a]
    18 jaar?

    Mitchy + Dylan

    Foto komt ;]


    Is het goed als ik de achternaam in 'Walker' verander? Noway klinkt teveel op Broadway namelijk. [:


    This is how we like to do it in the murder scene.

    xPAGES schreef:
    (...)

    Is het goed als ik de achternaam in 'Walker' verander? Noway klinkt teveel op Broadway namelijk. [:

    Beetje laat, maar is heleamaal goed hoor ;]
    Je verhaal is trouwens supper ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Beetje laat, maar is heleamaal goed hoor ;]
    Je verhaal is trouwens supper ^^


    Dankjewel! (:


    This is how we like to do it in the murder scene.