• Ik dacht dat je wel foto's op google kon zetten. Ofniet? Zojaaa, hoe moet dat? : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Volgens mij als je ze ergens op internet zet en dan de juiste trefwoorden gebruikt, kan je ze op Google vinden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Volgens mij als je ze ergens op internet zet en dan de juiste trefwoorden gebruikt, kan je ze op Google vinden.

    Ja, ik denk niet dat je echt foto's op google zelf kan zetten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, dit vind ik typisch echt iets voor jou, weet je dat? =D

    Hopeless schreef:
    Volgens mij als je ze ergens op internet zet en dan de juiste trefwoorden gebruikt, kan je ze op Google vinden.

    ik zie mezelf noooooit staan, wat ik ook intik.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hopeless schreef:
    Volgens mij als je ze ergens op internet zet en dan de juiste trefwoorden gebruikt, kan je ze op Google vinden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hopeless schreef:
    Volgens mij als je ze ergens op internet zet en dan de juiste trefwoorden gebruikt, kan je ze op Google vinden.
    idd.


    We can only learn to love by loving.

    Je kan ze niet op google zetten.Je moet ze op een site zetten en de juiste trefwoorden intyppen en zo komen ze mss op google te staan als je die trefwoorden intypt.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ooh, okay : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    Cacharel schreef:
    Haha, dit vind ik typisch echt iets voor jou, weet je dat? =D

    hahaha ja?
    ik moet even 'wraak' nemen op iemand : )
    ik moet zorgen dat als iemand 'lelijk' intypt, er een foto van diegene komt te staan.


    I'd rather go naked than wear fur.