• Had ik een presentatie.
    Misschien had je m'n topic nog gezien, over dat 'wie is er wel eens op de Dam geweest?'
    En toen begon ik over het straatmeubilair?
    Anyways, daar hadden we het dus over.
    En het was vet leuk enzo =D Iedereen vond het vet leuk en ze waren allemaal heel enthousiast.
    Nu hebben ik en Vera (m'n BFF) een Zeer Goed voor die presentatie! Omgerekend in cijfers; een 10!!! Wij waren de enigen met hoger dan een Voldoende :D

    Stiekem mag die leraar ons gewoon :Y) Hij is 27, skater/gothic, heel erg cool en naja, hij vind ons ook cool dus XD

    Heb jij ook zo een coole leraar :D?


    Life is hard and then we die

    Mijn CKV docent was mijn mentor in de tweede. Toen werd hij helemaal gek van mijn beste vriendin en mij omdat we hem de hele tijd aan het prikken waren.
    En nu mag ik hem helemaal niet meer, hij is nou niet bepaald een goede docent en hij ziet er altijd stoned uit. En hij woont in België en moet dus iedere dag heen en weer reizen, dus hij is gesoord.

    Mag ik jouw CKV docent?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Oeh, zo'n leraar wil ik ook :3

    Mijn leraar economie is een metalhead (krul) Hij is tof.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Thingies schreef:
    Mijn CKV docent was mijn mentor in de tweede. Toen werd hij helemaal gek van mijn beste vriendin en mij omdat we hem de hele tijd aan het prikken waren.
    En nu mag ik hem helemaal niet meer, hij is nou niet bepaald een goede docent en hij ziet er altijd stoned uit. En hij woont in België en moet dus iedere dag heen en weer reizen, dus hij is gesoord.

    Mag ik jouw CKV docent?
    Als we 'm nou is delen :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als we 'm nou is delen :Y)

    JAAA 8D
    Maar als ik geen zin heb in de les, neem ik mijn eigen docent, want we doen nooit wat serieus Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    JAAA 8D
    Maar als ik geen zin heb in de les, neem ik mijn eigen docent, want we doen nooit wat serieus Ö
    Nee, bij hem wel dan xD? We kijken films van Tim Burton, of een soort voice-over film, of een film die hij zelf heeft gemaakt ^^


    Life is hard and then we die

    Joah, wij hebben wel een lijpe leraar :']
    Wel nais, een 10 _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, eindelijk! Even me vraag stellen; Waar staat CKV voor? ;o


    Proud.

    Onze Beeldende Vorming lerares is een Hippie, maar ze is cool. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Heaven schreef:
    Oh, eindelijk! Even me vraag stellen; Waar staat CKV voor? ;o


    Cultureel Kunstzinnige Vorming.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 18:45 ]


    Smiling but close to tears.

    CKV. Cultureel kut vak zal je bedoelen.
    nog nooit zo'n onzinvak gehad ><
    maar super dat je een 10 had (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.