• Ik ben vandaag uitgescholden voor een nijlpaard met overgewicht. en dat vind ik nergens op slaan, want ik weet dat ik niet bepaald dik ben en dat joch dat dat zei is een kutkind. Maar goed ;x ik ben blij dat ik een redelijke dikke huid heb voor dat soort dingen :3


    We can only learn to love by loving.

    Daar moet je blij mee zijn, ik kan dat niet hebben.

    Lullig als je er niet tegen zou kunnen Ö
    En anders gewoon terugschelden :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Lullig als je er niet tegen zou kunnen Ö
    En anders gewoon terugschelden :Y)
    ik scheld sowieso terug :3


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) ik scheld sowieso terug :3

    Terugschelden is leuk (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Terugschelden is leuk (cat)
    echt wel :33


    We can only learn to love by loving.

    Als ze dat tegen mij zouden zeggen okey, maar tegen jou? Wtf hoor. Gewoon derop slaan -verkeerd voorbeeld (nerd)-


    Wie du mir, so ich dir.

    Serieus, W-t-f.
    Ik ben best wel dik maar ik heb geen overgewicht en ik ben zowieso dikker dan jij dus jij hebt al hélémaaaaaal geen overgewicht. Wat een scheve kip zeg (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Amg.
    Dat is vast zelf een dikke trol die niet eens door de deurpost past (":


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien ziet ie dubbel.

    Sorry dat moest even.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik word sinds gisteren uitgescholden voor hoer en slet, want mensen maken van het feit dat vrienden mijn bikinitopje gister uitdeden tijdens het zwemmen er een heel ander verhaal van, namelijk dat ik ging strippen. Wtf.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ghehe, als ze dat tegen mij zouden zeggen. Dan hebben ze een dik probleem en ik zeg iets dat zo onaardig is..dat ik dat maar niet hier op het Forum zeg ;']


    Proud.

    Als mensen zoiets tegen me zeggen dan boeit het me toch niet echt, want ik weet dat ik m'n best doe om gezond te zijn en dat doe ik voor mezelf en niet voor hen. :')


    sic itur ad astra

    ojonge, die gast is gewoon blind.
    Hij heeft echt een bril nodig ofzo?


    Smiling but close to tears.

    Trouwens, meestal als mensen anderen uitlachen of uitschelden is dat omdat ze zich zelf onzeker voelen door die persoon. Dus bijvoorbeeld door jou. Misschien weet hij juist wel dat je heel mooi/knap/lief/getalenteerd in iets bent en word hij daarom onzeker of misschien wel jaloers, en gaat hij dan schelden en kut doen. Lang leve Psychologie. (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb overgewicht :D


    Life is hard and then we die