• Een vriendin van me was al een tijdje verliefd op een jongen. Nou hebben ze dus ook al wat vaker wat samen gedaan en gezoend.
    Kreeg ze gisteren een kutdroog sms'je met de vraag of zij met hem wou. Zij natuurlijk heel vrolijk 'ja' zeggen.
    Maar echt slecht dat hij het per sms vroeg, ha - ha! Hij is echt zo'n ontzettend watje! Maar hij heeft wel een gaaf pinguinpak :3

    Hoe vragen jullie/Hoe zijn jullie gevraagd?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Op een parkeerplaats achter een stel auto's.
    Al zijn vrienden moesten van hem achter de auto's gaan zitten =D Watje.
    Maar ik zei nee.

    Ik zoende 'm.
    Daar ben ik eigenlijk niet snel in.
    Toen had ik het later op msn gevraagd of we wat hadden of niet. Toen zei mijn vriend heel droog 'ja, lijkt me wel?'
    Zo is het ongeveer gegaan.


    your eyes are like stars in the night.

    Te vernederend om hier neer te zetten =='
    Laat ik zeggen dat de aanleiding een zoen was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond een keer een briefje in mijn jaszak waarop stond of ik met iemand wilde, en aan het einde stond er x S. Maar ik had geen idee wie het was, dus ik nam aan dat diegene per ongeluk de verkeerde jas te pakken had. XD


    sic itur ad astra

    Bij mijn huidige vriendje was het heeeeel romantisch =3
    We liepen naar omdat bushalte omdat hij naar huis moest, en het sneeuwde een klein beetje. Toen opeens stopte hij, hij sloeg zijn armen om me heen en keek me aan, en toen vroeg hij: "Wil je verkering met me?" Oooh, ik smelt nog steeds weg als ik daaraan denk <3 Terwijl het al meer dan 14 maanden geleden was ^^


    Life is hard and then we die

    Mijn ex likte m'n nek.
    Ik zat namelijk op schoot bij hem, en mijn haar was toen heel erg kort. [:
    Ik kende hem toen al langer - dat was eigenlijk begin van een hele mooie dag die we samen hadden.


    we were young but we were blind.

    We voelden elkaar aan, en we waren aan het zoenen, en andere intieme dingen aan het doen..
    'We hebben met elkaar toch?'
    'Ik.. denk het?'
    Was wel droog. :')
    Maar als ik van iedereen het ga op schrijven zijn het er nog wat meer. ¬¬


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Over sms, maar meteen daarna heeft hij me gebeld, het is best droog over sms, maar we kenden mekaar nog niet lang, waren allebei hopeloos verliefd, en we woonden nog al ver uiteen.

    Op de speelplaats.

    In een mail? ;p


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Niet per sms of mail. Hij moet het gewoon recht in mijn gezicht vragen. Maakt niet uit waar, als hij het maar persoonlijk vraag.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Via sms vroeg mijn ex of ik echt iets vast met hem wilde. En toen smste ik terug van ja. En toen belde hij me, om 1 uur 's nachts, toen ik in mijn bed lag. En het eerste wat ie zei was: 'Ik hou van je!'
    Ik vond het vet schattig haha :9~

    [ bericht aangepast op 5 feb 2010 - 8:11 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whahaha :')
    Ik stond te knuffelen met mijn vriend en toen vroeg die me ineens :'D
    Zo van
    "Ik weet dat ik hier niet echt goed in ben, maar ik ga het maar even proberen.. Wil jij mijn vriendinnetje zijn..?"
    Kei lief =D


    I don't need words to feel those lips.

    via msn,
    hij zei:
    macy(een vriendin van me) vroeeg aan mij of wij wat hebben? ja of nee?
    en ik zo van: wat ja of nee?
    hij: hebben wij? zeg gwn ja okeej en nietzoals groep 7!
    en ik: hoeso groep 7?
    en hij: gwn zeg gwn
    en ik: nee hoeso groep 7?
    en hij: -_-' wil je verkering?
    en ik: hahaha ja das groep 7:P
    en ja is goed hoor!

    zo is het voor 't laatst dat ik gevraagd ben gegaan. xD


    I live in myn own Cinderella story .

    uhm, tijdens het zoenen :$
    nouja even erna dan.


    It's not the same without you.