• kinderen die kaal zijn geworden door behandeling of andere oorzaak.

    dat ga ik dus doen.
    ik heb lang haar tot over het midden van mn rug, en dat ga ik binnenkort tot mn schouders afknippen zodat mensen er een pruik van maken =D [/is helemaal trots]

    en ik hoop nu dat als er hier mensen zijn die hun lange haren afknippen nu zien dat je er ook nog iets mee kan doen in plaats van het weg te gooien.

    link: http://www.haarwensen.nl/


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik laat 't op dit moment juist groeien, dus ik ga 't er niet afknippen, maar ik vind het wel een heel mooi initiatief en ik vind 't echt heel gaaf dat je eraan meedoet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben laatst [oke, alweer een tijdje terug] naar de kapper geweest, heel stuk eraf..., maar nog steeds lang. Maar het is nu nog te kort omdat te doen.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zou best mee willen doen. Maar kort haar staat me absoluut niet. En mijn haar wordt als het nog langer dan ik het nu heb heel dun en pemig, dus kei lelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb lang haar. En...als ik het afknip dan is het binnen een paar maanden weer hartstikke lang. En ik vind het echt ontzettend goed van jezelf dat je dit doet, serieus. Ik zou het zelf alleen niet zo gauw doen ;]


    Proud.

    Wat een mooi gebaar, echt heel attent tegenover de kinderen die deze ziekte hebben. Echt een geweldig idee!
    Maar nee, ik ga dat niet doen. Vroeger had ik haar tot aan mijn kont, en ooit heb ik dat laten knippen tot even onder m'n schouders, maar ik heb er eigenlijk niets mee gedaan. En nu is m'n haar tot ongeveer ter hoogte van m'n borsten dus ga ik er niets vanaf laten knippen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Wow, echt vet goed!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb dat ook willen doen, maar wist niet precies hoelang het haar moest zijn, dus heb het gewoon af laten knippen. Maar nu laat ik het weer groeien.


    Think before you act.

    Pantoufle schreef:
    Ik laat 't op dit moment juist groeien, dus ik ga 't er niet afknippen, maar ik vind het wel een heel mooi initiatief en ik vind 't echt heel gaaf dat je eraan meedoet.

    Dat vind ik echt een heel mooi initiatief en gaaf dat je dat ook echt gaat doen!
    Helaas heb ik al kort haar, dus ik kan er niet aan meedoen. Maar respect, hoor. Echt lief =)


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn haar komt nét tot mijn schouders, dusja.


    sic itur ad astra

    Dat heb ik ook eens gedaan ja! (:
    Echt lief dat je dat gaat doen!


    everything, in time

    Pantoufle schreef:
    Ik laat 't op dit moment juist groeien, dus ik ga 't er niet afknippen, maar ik vind het wel een heel mooi initiatief en ik vind 't echt heel gaaf dat je eraan meedoet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pantoufle schreef:
    Ik laat 't op dit moment juist groeien, dus ik ga 't er niet afknippen, maar ik vind het wel een heel mooi initiatief en ik vind 't echt heel gaaf dat je eraan meedoet.


    your eyes are like stars in the night.

    Echt goed dat je dat doet!


    Even a white rose has a black shadow.

    Respect!
    Ikzelf wil het ookwel, mijn haar is alleen véél te kort.


    make cake, not war